تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد:

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح زوج و فرد در تمام معابر شهری و بزرگراهی اصفهان از ساعت ۱ بعدازظهر امروز لغو شد.

کد خبر: ۵۷۹۷۹
۱۴:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: باتوجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رئیس جمهور مبنی بر لغو طرح زوج و فرد به ویژه در کلانشهرها، از ساعت ۱ بعدازظهر امروز امروز (۲۴فروردین ماه) این طرح در اصفهان لغو شد.

 

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا قبل از ساعت ۱ بعدازظهر در اصفهان اجرا و از این ساعت به بعد لغو شد، گفت: طرح زوج و فرد در تمام معابر شهری و بزرگراهی اصفهان تا زمانی که ستاد ملی و یا استانی مبارزه با کرونا مصوبه جدیدی داشته باشد لغو می شود و ما تابع مصوبات ستاد ملی و استان هستیم.

 

رئیس پلیس راهور استان همچنین از لغو ممنوعیت سفر داخل شهرهای استان خبر داد و گفت: ورودی های استان کماکان کنترل می شود و پلاک های غیربومی استان اصفهان حق ورود به شهرهای استان را ندارند و باید از کمربندی های عبور کنند.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: افزایش مبلغ جریمه قانونی است که ارتباطی با کرونا ندارد و از ابتدای اردیبهشت اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی