تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ادامه بارش باران در قزوین تا ۳ روز آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: افزایش ابر و بارش باران همراه با رعد و برق تا سه روز آینده در استان قزوین ادامه دارد.

کد خبر: ۵۷۹۶۳
۱۳:۰۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ادامه بارش باران در قزوین تا ۳ روز آینده

دیدارنیوز ـ ندا مشاطان اظهار کرد: برای امروز در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار، رعد و برق و وزش باد و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

 

کارشناس هواشناسی استان افزود: برای فردا با شمالی شدن جریانات هوا، وزش باد‌های نسبتا شدید شمالی و در ارتفاعات شمالی پدیده مه پیش بینی می‌شود.

 

مشاطان ادامه داد: برای روز دوشنبه در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی بارش باران و در اواخر وقت بارش‌ها به صوت برف و باران خواهد بود.

 

به گفته وی، روز سه‌شنبه جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است و در ارتفاعات جنوبی استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم داشت.

 

این کارشناس اضافه کرد: برای روز چهارشنبه و پنج شنبه آسمان استان صاف و وضعیت جوی پایدار است.

 

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه امروز دمای هوای شهر قزوین به ۱۷ درجه برسد، گفت: شب گذشته، در قزوین ۸ و ۸ دهم میلی متر باران گزارش شده است.

 

مشاطان در ادامه بیان کرد: بامداد امروز، مردم شهر آوج دمای منفی یک درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۱۷ درجه بالای صفر در رازمیان گزارش شده است.

 

به گفته این کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۲ تا ۱۵ درجه ثبت شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی