تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

برگزاری جشنواره موسیقی و خانواده سنندج در شهر جهانی موسیقی

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره موسیقی و خانواده سنندج شهر جهانی موسیقی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج با همکاری انجمن موسیقی ایران شعبه کردستان خبر داد.

کد خبر: ۵۷۷۸۶
۱۲:۱۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

برگزاری جشنواره موسیقی و خانواده سنندج در شهر جهانی موسیقی

دیدارنیوز ـ سرکه‌وت نجفی اظهار داشت: یکی از رویداد‌های مهم فرهنگی درسال گذشته ثبت شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو بود.
 
وی عنوان کرد: موسیقی یکی از پر طرفدارترین هنر‌ها در سنندج است و همواره این شهر خاستگاه هنرمندان بنام بوده است.
 
نجفی افزود: با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در برگزاری مراسمات فرهنگی بدلیل شیوع ویروس کرونا، این شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر و انجمن موسیقی ایران شعبه کردستان اقدام به برگزاری جشنواره موسیقی نموده است.
 
وی از برگزاری جشنواره موسیقی و خانواده، سنندج شهر جهانی موسیقی خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای تقویت روحیه همدلی و حفظ انسجام بنیان خانواده در این ایام که اعضای خانواده بیشتر در کنار هم هستند برگزار خواهد شد.
 
نجفی تاکید کرد: این جشنواره و در راستای انجام فعالیت هنری خانواده‌ها در کنار هم و همچنین قطع نشدن ارتباط شهروندان با اهداف شهر خلاق به صورت دوره‌ای هر دو هفته یک بار انجام خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در هر دوره با مشارکت صاحب نظران محور‌های جشنواره انتخاب شده و با توجه به اینکه دوره دوم همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود از محور‌های دینی و آیینی بهره خواهیم برد.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: محور‌های این جشنواره شامل اجرای خانوادگی به صورت همخوانی، تکنوازی ساز‌های سنتی و محلی و اجرا‌های فردی است.
 
نجفی خاطرنشان کرد: محور‌های این دوره از جشنواره تحت عنوان گورانی، چه پله و بهرتهونانه خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در بخش گورانی باید از آثار هنرمندان نامی استاد حسن زیرک و استاد سید علی اصغر کردستانی استفاده نمایند.
 
وی تصریح کرد: شهروندان و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پنجم اردیبهشت ماه در قالب فایل تصویری به مدت سه دقیقه و حجم حداکثر ده مگا بایت همراه با مشخصات فردی کامل و شماره تماس به آدرس‌های زیر SANANDAJUNESCOCREATIVECITY@GMAIL.COM و شماره واتساپ ۰۹۱۸۹۷۱۰۰۱۳ ارسال نمایند.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تاکید کرد: آثار ارسالی توسط انجمن موسیقی داوری و به ده اثر برتر، هر اثر پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی