تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

رئیس کانون کارگری استان قم عنوان کرد: برای حمایت از کارگران ساختمانی در ایام کرونایی، مقرر شده بود با هماهنگی وزارت کار مبلغ ۲ میلیون تومان وام به این کارگران تعلق گیرد که با گذشت یک ماه هنوز هیچ اعتباری اختصاص نیافته است.

کد خبر: ۵۷۵۱۶
۱۱:۳۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

دیدارنیوز ـ اکبر شوکت با اشاره به بیکاری ۹۰ درصد کارگران ساختمانی در این شرایط کرونایی گفت: با توجه به تعطیلی پروژه‌های بزرگ بخاطر کرونا، کارگران ساختمانی نیز بیکار شده اند.
 
رئیس کانون کارگری استان قم با اشاره به نقش حمایتی دولت از کارگران در این شرایط بحرانی تصریح کرد: کارگران انتظار دارند که دولت و سایر ارگان‌های دولتی از آن‌ها حمایت کنند، اما متاسفانه تاکنون حمایت چندانی صورت نگرفته و حتی به کارگران بیمه بیکاری نیز تعلق نگرفته است.
 
شوکت با بیان اینکه کسانی که حقوق ثابت ماهیانه می‌گیرند، از شرمندگی کارگران بی خبرند، افزود: چه تدابیری برای بهبود وضعیت کارگران در این شرایط که اکثرا بیکار شده‌اند، اندیشیده اید؟
 
وی در خصوص شرح وضعیت گذران زندگی کارگران عنوان کرد: کارگران ساختمانی و کارگران میادین در این ایام، چون در حالت اشتغال نیستند روزگار سختی را سپری می‌کنند و ازسمت بانک‌ها نیز هیچ تسهیلاتی دریافت نمی‌کنند.
 
رئیس کانون کارگری استان قم با ابراز این نکته که فقر سبب انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: قبل از تشکیل ستاد‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ستاد‌های مقابله با فقر تشکیل شود.
 
وی در خصوص کمک‌های ستاد مقابله با کرونا استان قم عنوان کرد: صرفا از سمت فرمانداری ۱۰ هزار ماسک در اختیار کارگران ساختمانی قرار گرفت.
 
شوکت در پایان از خیرین درخواست کرد که با توجه به وضعیت خاص کارگران، توجه لازم را به این بخش نیز داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی