تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی:

ورود خودروی غیربومی به مرکزی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به تعطیلی پیش رو (نیمه شعبان) ورود خودرو‌های غیر بومی به استان مرکزی ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده تخلف، اقدام قانونی را انجام می‌دهد.

کد خبر: ۵۷۴۹۰
۱۰:۲۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

ورود خودروی غیربومی به مرکزی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ممنوع است

دیدارنیوز ـ بهروز اکرمی در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: بنا به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی فعالیت تمامی ادارات استان مرکزی از شنبه ۲۳ فروردین ماه هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ عصر می‌باشد و تمامی کارکنان می‌بایست به لوازم بهداشتی مانند ماسک و دستکش مجهز باشند و نکات لازم را رعایت کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلی دو روز آتی (نیمه شعبان) محدودیت‌های ترافیکی مانند ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در شهر‌های استان اعمال می‌شود و تنها امکان تردد خودرو‌ها در مواقع خاص و برای انجام کار‌های ضروری وجود دارد.
 
اکرمی گفت: همچنین تمامی مراکز تفریحی استان در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه تعطیل است و به مردم تاکید می‌شود که در منازل بمانند و پلیس در صورت مشاهده سفر‌های غیر ضروری درون شهری اعمال قانون می‌کند.
 
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن آئین نیمه شعبان در راستای مقابله با کرونا توزیع نذورات مردم به طور عمومی و برگزاری هر گونه جشن به مناسبت این ایام در استان اکیداً ممنوع است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: در دو روز تعطیل آخر هفته فعالیت تمامی صنوف به جز لیست اعلام شده از سوی اتاق اصناف استان مرکزی مانند سوپر مارکت ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها و… ممنوع است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی