تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
معاون عمرانی استانداری قزوین:

شهرداری و دهیاری‌ها برای مقابله با آب گرفتگی احتمالی آماده باشند

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان بویژه آتش نشانی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مقابله با هرگونه آب گرفتگی و سیل در استان آماده باشند.

کد خبر: ۵۷۴۳۷
۱۵:۵۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

شهرداری و دهیاری‌ها برای مقابله با آب گرفتگی احتمالی آماده باشند

دیدارنیوز ـ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار روز سه شنبه به همراه مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری سرپرست و رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه از سازمان اتش نشانی شهر محمدیه بازدید کردند.

 

علی فرخ زاد در این بازدید گفت: تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نیرو‌های آتش نشانی در مقابله با ویروس کرونا خوب و موفق عمل کردند و با ضد عفونی تمامی معابر و اماکن عمومی به سلامت مردم کمک کردند.

 

فرخ زاد افزود: با حضور در آرامستان‌های استان از امکانات و تجهیزات آن‌ها بازدید شد و در جریان نحوه تدفین و خاک سپاری افراد فوتی‌های کرونایی بر اساس دستور العمل‌های تعیین شده قرار گرفتیم که خدمات ارائه شده قابل تقدیر است.

 

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: با توجه به اقدامات خوب دستگا‌های اجرایی در امر مبارزه با ویروس کرونا و آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته و همچنان این کار‌ها باید تداوم یابد.

 

وی افزود: مهمترین عامل مقابله با ویروس کرونا مشارکت همه جانبه مردم در طرح‌ها و رعایت نکات اعلام شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره‌ای انسانی است و مردم با ماندن در منزل و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می‌توانند به نتیجه بخش شدن کار‌ها کمک کنند.

 

فرخزاد با اشاره به بارندگی‌های پیش رو از آمادگی تمامی دستگاه‌ها بخصوص شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان‌های آتش نشانی برای مقابله با هرگونه سیل و آب گرفتگی احتمالی در استان خبر داد و گفت: در بازدید از سازمان آتش نشانی بر حفظ آمادگی این نیرو‌ها و جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی از بارندگی‌های روز چهارشنبه و پنج شنبه در استان تاکید شد.

 

مصطفی صالحی مدیر کل امور شهری استانداری قزوین هم در این بازدید ضرورت توجه ویژه مسئولان به مشکلات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را یادآور شد و گفت: با تقویت نیرو و تجهیز آتش نشانی محمدیه و مهرگان می‌توان بهترین خدمات را به دیگر شهر‌ها و روستا‌های همجوار از لحاظ موقعیت جغرافیایی منطقه ارائه داد.

 

وی بیان کرد: در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هماهنگی انسجام خوبی میان سازمان‌ها و شهرداری وجود دارد که موجب شده خدمات خوبی به مردم داده شود.

 

صالحی در ادامه از ایجاد سامانه فضای مجازی در ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با توجه به توسعه دولت الکترونیک باید نسبت به کاهش خدمات حضور و ارائه خدمات الکترونیک اقدام کرد تا شهروندان با هزینه کمتر و سریع‌تر بتوانند نیاز‌های خود را تأمین کنند.

 

سرپرست شهرداری محمدیه نیز در خصوص اقدامات این شهرداری در راستای مبارزه با ویروس کرونا گزارشی ارائه داد و گفت: شهرداری محمدیه از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون برای حفظ سلامت شهروندان و تأمین خدمات بهداشتی نسبت به ضدعفونی معابر اصلی و فرعی با کمک نیرو‌های بسیجی و جهادی اقدام کرده و تمام بلوک‌های مسکونی ناحیه شهری مهرگان و مجتمع‌های مسکونی محمدیه را ضدعفونی کرده است.

 

وی بیان کرد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و افراد بی بضاعت از دیگر کار‌های انجام شده است.

 

فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم از اقدامات انجام شده و حمایت‌های اعضای شورای شهر محمدیه از اجرای مصوبات تشکر کرد و گفت: دستور العمل‌های ستاد مبارزه ملی با کرونا در شهر محمدیه و مهرگان بخوبی اجرا شده و اعضای شورا اسلامی شهر محمدیه در کنار مدیرت شهری و نیرو‌های آتش نشانی و خدماتی در راستای حفظ سلامت شهروندان خود گام برداشته است.

 

وی افزود: اختصاص پنجاه میلیون تومان برای تهیه بسته‌های بهداشتی و توزیع آن در میان نیازمندان از کار‌های خوب شورا و شهرداری محمدیه در شرایط کنونی است.

 

فرامرز چگینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر محمدیه هم ضمن تشریح فعالیت‌های آتش نشانی از ضدعفونی کردن تمامی معابر اصلی و فرعی شهر محمدیه و مهرگان خبر داد و گفت: نیرو‌های آتش نشانی با همه امکانات و تجهیزات خود به صورت روزانه برای ضد عفونی معابر عمومی اقدام می‌کند.

 

در ادامه از نیرو‌های سازمان آتش نشانی شهر محمدیه تجلیل شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی