تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان؛

فراخوان رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی با عنوان «تب‌ریز» منتشرشد

فراخوان رویداد رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

کد خبر: ۵۷۱۷۱
۱۰:۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

فراخوان رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی با عنوان «تب‌ریز» منتشرشد

دیدارنیوز ـ مرتضی شفیعی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی دیشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان رویداد رسانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی با عنوان «تب‌ریز» و با رویکرد ترویج پیام «تب کرونا با همدلی می‌ریزد» به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.
 
وی ادامه داد: کرونا؛ امید بخشی و آگاهی بخشی در جامعه، فرهنگ سازی بهداشت فردی و اجتماعی، تبیین جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و ستاد مقابله با کرونا در استان، پاسخ به شایعات دوران مقابله با کرونا و همچنین دوران پساکرونا و راهکار‌های تحقق شعار سال (جهش تولید) محور‌های این رویداد رسانه‌ای استان است.
 
وی با بیان این‌که رویداد رسانه‌ای استان آذربایجان شرقی «تب‌ریز» در بخش‌های گزارش، یادداشت و مقاله، مصاحبه – گفتگو، عکس خبری و تیتر برگزار می‌شود، گفت: آثار ارسالی باید حدفاصل یکم اسفند ۹۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ در یکی از رسانه‌های دارای مجوز استان آذربایجان شرقی منتشر شده باشد.
 
شفیعی با بیان این‌که آثار باید به تأیید مدیرمسؤول رسانه و در قالب فایل PDF به آدرس پست الکترونیکی tabriz.corona@gmail.com ارسال شوند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ است.
 
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که آثار ارسالی با موضوعات خارج از محور‌های ارائه شده؛ مورد داوری قرار نمی‌گیرند، یادآور شد: قرار است به آثار برگزیده در هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا شود.
 
گفتنی است: عموم علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی واقع در تبریز، اول سربالایی ولیعصر، مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن مراجعه کرده و یا با شماره تلفکس ۳۳۲۸۱۹۱۲، ۰۴۱ در ارتباط باشند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی