تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرماندار خاش: خطر کرونا سلامتی مردم را به شدت تهدید می کند

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: اگر هشدارهای بهداشتی را جدی نگیریم، خطر کرونا ویروس سلامتی مردم را به شدت تهدید می کند، بنابراین همگان باید با احساس تکلیف از شرایط بحرانی و دشوار پیشگیری کنیم.

کد خبر: ۵۶۳۰۵
۱۲:۳۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه و کنترلی با جدیت در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت و درمان است، اما اگر مردم همراهی نکنند و در منازل شان نمانند، باید در انتظار روزها و لحظات سختی باشیم.

وی افزود: همه شهروندان باید بپذیرند که خطر در کمین است و از سفر رفتن و گردش و تفریح اجتناب کنند.

صالحی ادامه داد: کمپین های در خانه بمانیم، تشکیل شده اند، بنابراین از مردم می خواهیم به فکر سلامتی خود و خانواده و اطرافیان شان باشند.

مقام عالی دولت در خاش اظهار داشت: ویروس کرونا اکثر مردم دنیا را به خود درگیر کرده و هم اینک نیز درمان و داروی مناسبی ندارد و اگر رعایت نکنیم، دیگر دیر خواهد بود و به دنبال آن پشیمانی سودی ندارد.

صالحی گفت: در خاش، واحدهای صنفی و تجاری تعطیل اعلام شده اند که همگان در خانه بمانند و به کوه و دشت سفر نکنند، بنابراین انتظار داریم مردم از تشکیل تجمعات و حضور در مراسم های پر تردد پرهیز کنند و مراسم های عروسی و ترحیم نیز برگزار نشوند.

صالحی بیان کرد: کوچ عشایر از جاهای دیگر به خاش فعلا ممنوع بوده و بایستی با بسیج امکانات از شیوع گسترده بیماری کرونا پیشگیری کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی