تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
استاندار ایلام:

۶۵۰ تخت بیمارستانی برای مبارزه با کرونا در ایلام تجهیز شده است

استاندار ایلام گفت: ۶۵۰ تخت بیمارستانی برای مبارزه با کرونا در ایلام تجهیز شده است.

کد خبر: ۵۵۷۹۸
۱۰:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

۶۵۰ تخت بیمارستانی برای مبارزه با کرونا در ایلام تجهیز شده است

دیدارنیوز ـ  قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: علاوه بر بیمارستان شهید مصطفی خمینی با ۲۰۰ تخت، دو سالن ورزشی و یک بیمارستان صحرایی نیز با ظرفیت ۴۵۰ تخت آماده کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: در هر یک از سالن‌های ورزشی به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان هرکدام ۲۰۰ تخت و در بیمارستان صحرایی در پایگاه امداد و نجات هوایی استان نیز ۵۰ تخت آماده ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان است که در این میان هر دو سالن و بیمارستان صحرایی فعلاً برای دوران نقاهت بیمارانی که بهبود یافته و از بیمارستان مصطفی خمینی (ره) ترخیص شده‌اند، در نظر گرفته شده است.

 

استاندار ایلام با تقدیر و تشکر ازمجموعه بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی استان، هلال احمر، ورزش و جوانان و سپاه و دیگر ارگان‌ها که در تجهیز این مکان‌ها تلاش کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تمام امکانات استان برای مبارزه با بیماری کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌ی بهداشت و درمان استان قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به توصیه‌های وزیر بهداشت که در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور بیان شد، ابراز داشت: به گفته وزیر بهداشت اگر مردم تنها دو هفته در خانه بمانند ما بعد از این مدت سیر نزولی بیماری را در کشور خواهیم داشت، ولی اگر مردم تحمل نکنند و در اجتماع حضور یابند گسترش این بیماری بسیار زیادتر شده و مدت آن نیز طولانی‌تر خواهد شد و ممکن است شیوع آن در کشور بیش از ۶۰ درصد جامعه را در بر گیرد.

 

وی ادامه داد: اما اگر بتوانیم دو هفته رعایت کنیم و در خانه بمانیم درصد ابتلای این بیماری بسیار کم خواهد شد و مردم به خاطر حفظ جان خود هم که شده بایست این هشدارها را جدی بگیرند و در خانه بمانند.

 

وی افزود: در راستای حضور مردم در خانه، برپایی چادر را ممنوع کرده‌ایم و به همه فرمانداران، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج نیز ابلاغ شده است که از برپایی چادر جلوگیری نموده و با آن برخورد نمایند.

 

وی ادامه داد: البته خوشبختانه در شهرستان ایوان گسترش بیماری مدیریت شده است و از روز گذشته ما افزایش مبتلایان در این شهرستان را نداشتیم اما متاسفانه در شهرستان مهران آمارها رو به افزایش است.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان ایلام است، گفت: در این زمینه امشب با همکاری نیروهای مسلح نسبت به ضد عفونی و گندزدایی معابر سطح شهر ایلام اقدام می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی