تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پرونده متهمان ارتباط با آمدنیوز مفتوح است

وکیل مدافع هنگامه شهیدی یکی از متهمان پرونده ارتباط با کانال آمدنیوز گفت: پرونده متهمان ارتباط با این کانال هنوز در دادسرا مفتوح است و فقط برای موکل من کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شده است.

کد خبر: ۵۳۹۴
۱۳:۰۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مصطفی ترک همدانی درباره آخرین وضعیت پرونده هنگامه شهیدی و اینکه آیا این پرونده تعیین شعبه شده است یا خیر اظهار داشت: چند روز پیش به دادسرا مراجعه کردم که اعلام شد پرونده موکل من به دادگاه ارسال شده اما هنوز دادگاه انقلاب پرونده را وصول نکرده است. 

این وکیل دادگستری افزود: البته این پرونده، متهمان دیگری هم دارد و به همین خاطر جزو پرونده های مفتوح در دادسرا محسوب می شود اما برای موکل من کیفرخواست جداگانه صادر و به دادگاه ارسال شده است.

ترک همدانی در پاسخ به این سوال که علت صدور کیفرخواست جداگانه برای هنگامه شهیدی چه بوده است؟ گفت: ما هم از دادسرا همین سوال را پرسیدیم اما پاسخ ندادند. 

وکیل مدافع هنگامه شهیدی با بیان اینکه پرونده موکل من و پرونده سایر متهمان مربوط به ارتباط با کانال آمدنیوز است، افزود: با توجه به اینکه در رابطه با سایر متهمان پرونده مزبور سمتی ندارم، بنابراین اطلاعات کاملی هم درباره آنها ندارم اما پیشتر در این خصوص برخی متهمان دستگیر و تفهیم اتهام شدند و از آنها دفاعیات اخذ شده است. 

وی توضیح داد: پرونده اولیه ای که برای موکلم تشکیل شد، به اتهام همکاری با کانال خبری آمدنیوز بود. پرونده در اختیار ضابط دادگستری برای انجام تحقیقات قرار داشت که ضابط تحقیقات را تکمیل کرد. 

ترک همدانی گفت: موکل من مدتی در بازداشت بود که با قرار وثیقه آزاد شد اما پس از چندی قرار وی تشدید و مجدداً بازداشت شد. 

سال 95 بود که هنگامه شهیدی به اتهام «ارتباط با کانال خبری آمدنیوز» دستگیر و پس از 6 ماه بازداشت موقت، با قرار وثیقه آزاد شد. 

شهیدی پس از آزادی از زندان در یادداشتی در فضای مجازی که اسفند سال گذشته منتشر شد، اعلام کرد: اینجانب «هنگامه شهیدی» هرگونه ارتباط خود را با کانال خبری آمدنیوز را تکذیب و با قاطعیت از این رسانه اعلام برائت می‌کنم. 

هنگامه شهیدی پس از گذشت مدتی، به خاطر اظهاراتش علیه مسئولان قضایی، مجدداً تحت تعقیب قرار گرفت و پنجم تیر امسال دادستانی تهران طی اطلاعیه‌ای از دستگیری هنگامه شهیدی در جزیره کیش خبر داد و اعلام کرد: این متهم که تحت تعقیب قضایی بوده، توسط مأموران پلیس در حالی که از ماسک برای مخفی ماندن از دید مأموران استفاده می‌کرده، دستگیر و به زندان معرفی شده است.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین دهم تیر از صدور کیفرخواست پرونده هنگامه شهیدی با پنج عنوان اتهامی خبر داد.

به گفته ترک همدانی، افترا، نشر اکاذیب، توهین، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی عناوین اتهامی شهیدی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی