تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ویدئو/ مژگان خانلو: بودجه طرح تحول سلامت در سال آینده ۵۲۰۰ میلیارد تومان است

با رشد‌هایی که بخش اعتبارات سلامت دارد، کل بخش سلامت ما حدود ۱۵ درصد رشد کرده یعنی مجموعه بودجه وزارت بهداشت را عرض می‌کنم. در قالب بودجه وزارت بهداشت ما طرح تحول سلامت را داریم که از تقریباً اعتبار ۴۷۰۰ میلیاردی امسالش حدود ۵۲۰۰ میلیارد تومان برای سال آینده با ۹ درصد رشد پیش‌بینی شده است. هم در بخش بهداشت و هم در بخش دارو است. اعتبارات یارانه دارو و شیر خشک جزء اعتباراتی است که علی‌رغم همه محدودیت‌ها رشد خوبی را داشته است. بحث‌های پزشک خانواده و بحث سلامت و طرح تحول سلامت علی رغم همه محدویت‌ها، رشد‌های مناسبی برایشان پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۵۳۵۹۰
۱۵:۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ مژگان خانلو سخنگوی سازمان برنامه و بودجه در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به بودجه سلامت کشور در سال آینده اشاره کرد و گفت: بخش سلامت یکی از اولویت‌های بودجه است و این چیزی نیست که بگوییم در ۱۳۹۹ به آن اولویت دادیم. الان چند سال است طرح تحول سلامت اجرا می‌شود. دغدغه دولت کاهش سرانه پرداخت هزینه بهداشت و درمان توسط مردم است که این کاهش اتفاق افتاده و آمار دقیقاً نشان می‌دهد که با اجرای طرح تحول سلامت، میزان هزینه‌ای که مردم برای بهداشت ـ آن بخشی که در قالب طرح تحول سلامت می‌گنجد ـ پرداخت کردند با اجرای طرح، روند کاهشی را طی کرده است. همین تداوم برای سال ۱۳۹۹ هم پیش‌بینی شده است. با رشد‌هایی که بخش اعتبارات سلامت دارد، کل بخش سلامت ما حدود ۱۵ درصد رشد کرده یعنی مجموعه بودجه وزارت بهداشت را عرض می‌کنم. در قالب بودجه وزارت بهداشت ما طرح تحول سلامت را داریم که از تقریباً اعتبار ۴۷۰۰ میلیاردی امسالش حدود ۵۲۰۰ میلیارد تومان برای سال آینده با ۹ درصد رشد پیش‌بینی شده است. هم در بخش بهداشت و هم در بخش دارو است. اعتبارات یارانه دارو و شیر خشک جزء اعتباراتی است که علی‌رغم همه محدودیت‌ها رشد خوبی را داشته است. بحث‌های پزشک خانواده و بحث سلامت و طرح تحول سلامت علی رغم همه محدویت‌ها، رشد‌های مناسبی برایشان پیش‌بینی شده است. چون بخش سلامت و دفاع و امنیت و آموزش، بخش‌های مهمی هستند. در امور‌ها هم تفکیکشان را ببینید ما بیشترین امورمان امور رفاه اجتماعی است که تقریباً ۲۲/۵ درصد بودجه را به خودش اختصاص می‌دهد. بعد بحث آموزش است و بعد بحث دفاع و امنیت است.
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی