تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تلفات پرندگان مهاجر به سواحل بندرگز هم رسید

رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره کل محیط زیست گلستان گفت: بعد تلفات پرندگان آبزی مهاجر در سواحل بندرترکمن، حال تلفات پرندگان به سواحل بندرگز هم رسیده و روز گذشته لاشه ۲۲۰۰ قطعه پرنده از سواحل این شهرستان جمع‌آوری شده است.

کد خبر: ۵۳۴۴۱
۱۰:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

تلفات پرندگان مهاجر به سواحل بندرگز هم رسید

دیدارنیوز ـ محمود شکیبا اظهار کرد: از حدود ۱۰ روز قبل بود که روزانه تلفات پرندگان مهاجر آبزی را در سواحل بندر ترکمن داریم. طی دو روز گذشته تلفات پرندگان به سواحل بندرگز هم رسیده، به‌طوری که روز گذشته تلفات در بندرترکمن کم شده بود، ولی در بندرگز خیلی زیاد بود.
 
وی بیان کرد: مجموعاً طی این مدت حدود ۸۰۰۰ قطعه پرنده مهاجر در سواحل این دو شهرستان در غرب گلستان و شرق خلیج گرگان تلف‌شده است.
 
رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره کل محیط زیست گلستان تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد پرندگان تلف‌شده از گونه چنگر و مابقی از گونه‌های کشیم، مرغابی و فلامینگو هستند.
 
شکیبا بابیان اینکه لاشه پرندگان با حضور کارشناسان دامپزشکی به‌صورت بهداشتی دفن می‌شود، افزود: علت مرگ‌ومیر پرندگان هنوز از سوی دامپزشکی اعلام‌نشده است.
 
وی تأکید کرد: پایش منظم و مستمر سواحل استان به‌صورت روزانه تا پایان مشاهده تلفات پرندگان مهاجر آبزی ادامه خواهد داشت.
 
رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره کل محیط زیست گلستان بیان کرد: تا وقتی‌که علت مرگ‌ومیر پرندگان مشخص نشده از مردم و گردشگران درخواست می‌کنیم که از نزدیک شدن به سواحل این مناطق خودداری کنند. همچنین در صورت مشاهده پرندگان بیمار و یا لاشه پرندگان، هرگز به آن‌ها دست نزنند و موضوع را با شماره تماس ۱۵۴۰ به کارشناسان محیط زیست اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی