تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سازمان ملل: حدود ۲۷ هزار تروریست خارجی در عراق و سوریه هستند

رئیس دفتر ضد تروریسم سازمان ملل اعلام کرد، حدود ۲۷ هزار تروریست خارجی در سوریه و عراق حضور دارند.

کد خبر: ۵۱۳۶۹
۰۸:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ولادیمیر ورونکوف، رئیس دفتر ضد تروریسم سازمان ملل روز جمعه اظهار کرد: باید به منظور مبارزه با شر داعش که به تلاش‌هایش برای بازگشت و بازیابی توامندی‌هایش علیه تدابیر عملیات جهانی دشوار تقلا می‌کند، هوشیار و متحد باشیم.

این مقام سازمان ملل تاکید کرد: بازمانده‌های داعش در منطقه به دنبال پایبندی به استراتژی نفوذ در اماکن درگیری با سوءاستفاده از مشکلات محلی هستند.

به گفته ورونکوف، انتظار می‌رود به دلیل تعداد بالای تروریست‌های خارجی که به عراق و سوریه منتقل شده‌اند تشکیل خطر علیه چشم انداز نزدیک،‌ متوسط و دور ادامه یابد.

وی تصریح کرد: تعداد این تروریست‌ها بین ۲۰ تا ۲۷ هزار تن برآورد می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی