تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برق‌رسانی به ۱۳ روستای بدون برق شهرستان پلدختر

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر از برق‌رسانی به ۱۳ روستای بدون برق شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۵۱۰۸۲
۱۱:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

برق‌رسانی به ۱۳ روستای بدون برق شهرستان پلدختر

دیدارنیوز ـ محمد طاهر متش پور اظهار کرد: در زمینه برق‌رسانی روستایی در سال ۹۸ برای ۱۳ روستای بدون برق شهرستان مصوبات بسیار خوبی از طرف شرکت توزیع صورت گرفت و بر این اساس روستا‌های چم طلا کرکی و بن عباس صحرایی از بخش معمولان هم اکنون برق‌دار شده‌اند.
 
وی اضافه کرد: همچنین برق‌رسانی روستا‌های سه داران، روستا‌های منطقه تخت چان، وران ماهور و نرگسه در دست اقدام است.
 
متش پور گفت: مابقی روستا‌های مصوب ۹۸ نیز به مرور برق‌دار خواهند شد و این کار موجب آبادی و اشتغال‌زایی بسیاری از همشهریان و همچنین موجب توسعه پایدار مناطق روستایی می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: خوشبختانه شبکه‌های تخریب شده بر اثر سیل هم‌اکنون بازسازی شده‌اند و شهرستان پلدختر به معنای واقعی کلمه به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و این شبکه‌ها به وضعیت مناسب و پایداری رسیده‌اند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین بازسازی در مناطق به دور از رودخانه انجام و پدافند غیرعامل در آن‌ها لحاظ شده که این مهم با تلاش شبانه‌روزی و مشارکت مؤثر پرسنل برق پل‌دختر و استان انجام شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی