تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دو مسیر جدید به قطار‌های نوروزی مشهد افزوده شد

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: دو مسیر ریلی جدید مشهد- ارومیه و مشهد - بستان آباد در برنامه پیش فروش بلیت‌های قطار‌های مسافربری نوروزی سال نو قرار گرفت که پارسال وجود نداشت.

کد خبر: ۵۰۹۲۵
۱۰:۳۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

دو مسیر جدید به قطار‌های نوروزی مشهد افزوده شد

دیدارنیوز ـ مصطفی نصیری ورگ روز دوشنبه افزود: در حال حاضر قطار‌های مسافربری در مسیر ۳۱ شهر و مرکز استان و مشهد جا به جا می‌شوند و علاوه بر آن واگن حمل خودرو در ۶ مسیر برای انتقال خودروی مسافران از مشهد به این مقاصد فراهم است.
 
وی ادامه داد: امکان جا به جایی خودرو از مشهد به شهر‌های کرمان، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز و اهواز فراهم است و این خدمات در نوروز ۱۳۹۹ نیز ادامه خواهد داشت. 
 
مدیرکل راه آهن خراسان به آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی از امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه اشاره و بیان کرد: پیش فروش یاد شده مربوط به بلیت همه قطار‌های مسافربری از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ است.
 
نصیری افزود: فروش اینترنتی از صبح امروز در مسیر‌های مختلف به تناوب آغاز شده و فروش حضوری بلیت از طریق مراکز عرضه و آژانس‌های مسافرتی از فردا سه شنبه ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیت و یا سایت‌های اینترنتی www.Safirrail.ir، ww.Fadaktrains.com، www.Raja.ir، www.Rai.ir نسبت به خرید بلیت‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی