تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

پیگیری دانشگاه تهران برای تغییر احکام دانشجویان بازداشتی

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: برای برخی از دانشجویان در دادگاه بدوی احکام سنگینی صادر شده و برای برخی از آنها حکم 5 سال و برخی از آن‌ها 2سال صادر شده و ما با مسئولان مکاتباتی انجام دادیم.

کد خبر: ۴۹۸۱
۱۳:۱۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دکتر محمود نیلی‌احمدآبادی در حاشیه جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تنها یک دانشجوی دانشگاه تهران در بازداشت است، افزود: احکام دانشجویان در دادگاه بدوی صادر شده که بعضا احکام سنگینی است ولی ما با مسئولان مکاتباتی انجام دادیم.

وی ادامه داد: از لحاظ حقوقی دانشجویانی که مایل باشند ما به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بتوانیم در مرحله تجدید نظر و احکام دادگاه بدوی تغییراتی را ایجاد کنیم.

دکتر نیلی با اشاره به احکام صادر شده برای دانشجویان اظهارکرد:  متاسفانه احکام صادر شده بعضا سنگین است، به طوری که برای برخی پنج سال برای برخی دو سال و برای برخی سه سال حکم صادر شده است.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه در کل 54 دانشجوی زندانی داشتیم، خاطرنشان کرد: همه این دانشجویان آزاد شده‌اند. برخی از آن‌ها تبرئه شدند، برای برخی از آن‌ها دادگاه بدوی تشکیل شده و برای برخی هم احکام صادر شده که احکام سبکی بوده است.

وی اضافه کرد: برای چهار نفر نیز حکم سنگین در دادگاه بدوی صادر شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی