تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

رستم‌وندی: صداو سیما می‌توانست در ماجرای پخش اعترافات حرفه‌ای‌تر عمل کند

رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: صدا و سیما می‌توانست در رابطه با پخش اعترافات دختر 17 ساله اینستاگرامی حرفه‌ای تر عمل کند و پخش این ماجرا با استانداردهای حرفه‌ای فاصله بسیاری داشت.

کد خبر: ۴۹۵۹
۱۱:۰۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - تقی رستم‌وندی در باره پخش اعترافات تلویزیونی دختر 17 ساله اینستاگرامی و واکنش‌های صورت گرفته با آن، گفـت: از منظر کلی فرهنگ کشور ما آنقدر با سابقه و دارای غنای محتوایی است که بعضا چیزهای شبیه این مورد یعنی فعالیت دختر نوجوان 17ساله در اینستاگرام نباید در این حد در کشور بزرگ ، مساله آفرین و حاشیه ساز شود. فرهنگ غنی مبتنی بر عفاف، حجاب ، نجابت و شرم و حیا داریم که می‌توان در رفتارهای عمومی در طول دهه‌ها و سده‌های گذشته دید و در حقیقت این فرهنگ از تعالیم اسلامی سرچشمه می گیرد.

وی ادامه داد: این نوع مسائل را باید به عنوان یک نوع آسیب‌ مصداقی مدنظر قرار داد که ناشی از غفلت‌های تربیتی و غفلت‌هایی ناشی از کمبود سرمایه‌گذاری در حوزه خانواده است. در حقیقت در بسیاری از پروژه‌های انجام شده سرنخ اصلی به تربیت در خانواده ، تنش‌های خانوادگی و دور شدن از ارزش‌های دینی و ملی می رسد.

رییس سازمان اموراجتماعی کشور اضافه کرد: در میان 80 میلیون جمعیت کشوری که مطابق با هنجارها و اصول ارزشی در کشور زندگی می کند تعدادی نیز هستند که دچار کج روی و انحراف رفتار می شوند و فضای مجازی نیز این روزها به دلیل فراگیر و عمومی بودن این افراد را برجسته می کند. به همین سبب در اینگونه موارد باید فرد را دعوت کرد و اگر قابلیت ارشاد دارد آن را راهنمایی کرد.

رستم‌وندی در خاتمه همچنین خاطرنشان کرد: خروج این خانم از کشور نشان می‌دهد که باید به این قضایا به چشم یک پروژه نگاه کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی