تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

جنتی: تغییر تیم اقتصادی دولت نباید به طول بیانجامد

یک عضو حزب اعتدال و توسعه درباره تغییر در کابینه دولت گفت: باید تغییراتی در کابینه دولت شکل گیرد و تغییر در تیم اقتصادی نباید زیاد طول بکشد.

کد خبر: ۴۹۳۶
۰۸:۲۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی جنتی درباره تغییرات در کابینه دوازدهم، گفت: باتوجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، باید تغییراتی در دولت شکل گیرد و اتفاقاتی بیفتد.

وی با اشاره به انتقادها نسبت به تیم اقتصادی دولت، عنوان کرد: در حوزه اقتصاد ما نیازمند یک‌سری تغییرات هستیم که باید انجام شود، این تغییرات هم نباید باتوجه به شرایط موجود زیاد به طول بیانجامد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم در خصوص همدلی و همراهی مسئولان و دلسوزان واقعی انقلاب در شرایط کنونی، عنوان کرد: امروز شرایط بسیار حساس است تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند مشکلات فعلی کشور را با آن پشت سر بگذاریم، وحدت، همبستگی و همکاری نزدیک سه قوه و سایر جریان‌های سیاسی باهم است.

وی تاکید کرد: دشمنان خارجی ما به از هم‌گستگی داخلی ما دل بسته‌اند،‌ زیرا آن‌ها هیچ‌گاه جرأت حمله نظامی به ما را ندارند و به اختلافات داخلی ما دل‌خوش کرده‌اند.

این عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: دشمنان ما می‌خواهند با استفاده از بهم‌ریختگی به ما ضربه بزنند ما باید در این شرایط همبستگی و انسجام داخلی داشته باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی