تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

واکنش افشانی به بدهی هلدینگ یاس

شهردار تهران از افتتاح کل خط ۷ مترو تا خرداد ماه سال آینده خبر داد.

کد خبر: ۴۸۷۶
۰۹:۳۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدعلی افشانی صبح امروز در حاشیه آئین بازگشایی بخش میانی خط ۷ مترو و افتتاح ایستگاه مهدیه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که اشاره کردیم خط ۷ مترو در گذشته افتتاح شده اما ناقص بود و باید تکمیل می‌شد.

وی با بیان اینکه در حوزه سیگنالینگ در طول مسیر اقدامات خوبی انجام گرفته و متاسفانه بخشی از این خط فاقد هواکش بود که در این مدت پس از تعطیلی خط ۷ سعی کردیم مشکل سیگنالینگ و هواکش‌ها را حل کنیم،‌ گفت: تنها در این شش کیلومتری که امروز با پنج ایستگاه افتتاح شده این مشکلات به طور کامل رفع شده است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما ایمنی این خط را تضمین می‌کنید؟ افزود: همه تلاش کردیم خط ایمن باشد و اگر نسبت به سایر خطوط ایمنی بیشتری نداشته باشد، کمتر هم نیست؛ اما پیمانکار و تحویل دهنده تجهیزات باید تضمین کنند.

وی در مورد افتتاح مابقی ایستگاه‌های خط ۷ با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که در دهه فجر بخشی از این خط و تا خرداد ماه سال دیگر کل خط به بهره برداری برسد، گفت: البته ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که همه نواقص خط را رفع و ایستگاه به ایستگاه این خط را تکمیل کنیم.

افشانی در مورد بدهی هلدینگ یاس به شهرداری تهران نیز که گفته می‌شود حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: کارشناسانی در حال بررسی دقیق و مستند این موضوع هستند و حتی تا کنون چند جلسه نیز برگزار شده و تا وقتی مستندات کامل شود در مورد آن صحبت نمی‌کنم اما مطمئن باشید هر میزان بدهی که احصا شود آن را دریافت می‌کنیم.

وی در مورد حواشی قول رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به اهداء ۲۰ بیلبورد برای تبلیغ یک فیلم گفت: اگر بیلبوردی دیدید که تبلیغ این فیلم در آن باشد به من بعدا گزارش بدهید و رئیس سازمان ورزش این حرف را زده و من هم شنیدم اما این سخنان جزو اختیارات وی نبوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی