تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

کریمی قدوسی: سفیر دولت خبیث انگلستان از ایران اخراج شود

یک عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلستان در ناآرامی‌های شب های گذشته در مقابل درب دانشگاه امیر کبیر تاکید کرد: سفیر دولت خبیث انگلستان باید از ایران اخراج شود.

کد خبر: ۴۸۷۲۸
۱۲:۳۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تقدیر از پاسخ مقتدرانه سپاه در موضوع ترور سردار قاسم سلیمانی گفت: کتاب درس‌های انقلاب اسلامی از کتاب عبرت آن بسیار قطورتر است. پس از ۴۱ سال از وقوع انقلاب اسلامی سردار سلیمانی در کجا و در چه حالی به دست چه دشمنی به شهادت می‌رسد؟ سرداری که در سطح جهان به عنوان نماد مبارزه با استکبار و صهیونیسم شناخته می‌شود.

وی افزود: هر چند در سرنگونی و سقوط هواپیمای فرزندان این کشور کام ملت تلخ شد ولی فرماندهان سپاه همچون میدان نبرد و جهاد با دشمن در این میدان شجاعانه و صادقانه برای جلوگیری از فتنه بزرگ و حفظ وحدت و امنیت ملی عمل کردند و متواضعانه از ملت و خانواده‌های جان سپردگان عذرخواهی کردند ولی برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضروری است بار دیگر به جریان نفوذ و خیانت در کشور توجه کنیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک شهروند این گونه نوشت چقدر حاجی زاده شبیه حاج قاسم شده است؛ محال است اجازه دهیم دشمنانی که حاج قاسم را ترور شخص کردند حاجی زاده را ترور شخصیت کنند. پهپادهای آمریکا بدن حاج قاسم اربا اربا کردند. نمی‌گذاریم پهپادهای آمریکایی آبروی حاجی زاده و سپاه را هدف گیرند.

وی ادامه داد: سفیر دولت خبیث انگلستان در ایران در تاریخ ۱۷ شهریور ماه در جمع سفرای کشورهای اروپایی در مکانی در شمال تهران با محوریت سفارت انگلیس که به صورت مستمر برگزار می‌شد گفته است در حال حاضر نه مسائل هسته‌ای، نه فردو، نه نطنز و نه کاهش تعهدات ایران در برجام برای ما مهم است؛ بلکه مهم این است که انقلابیون رادیکال بار دیگر به قدرت بازنگردند و این مهمترین دغدغه ما است.

کریمی قدوسی اظهار کرد: یکی از سیئات دولت یازدهم و دوازدهم این بود که به خاطر علاقه خاص رئیس جمهور سطح روابط با دولت انگلیس که به علت حضور در فتنه‌ها دشمنی‌ها و تحریم‌ها به صفر رسیده بود ارتقا پیدا کند. باید ورق بازگردد و طی روزهای آینده به علت حضور آشکار فرزند روباه سفیر دولت انگلیس در آشوب‌ها این فرد از ایران اخراج شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول ۴۱ سال عمر انقلاب اسلامی مواضعم در میان مردم این بوده که معامله نمی‌کنم انقلابی عمل کرده و محافظه کار نیستم این را افتخار می‌دانم که دست طمع خود را جمع کردم و زبانم در دفاع از حق مردم و انقلاب دراز بوده است.  یک لحظه در مقابل تهدیدات  نظام اسلامی و مردم خنثی نبودم و در امور قوا و مسئولین دیگر دخالت نکردم یک بار هم سر سفره فامیل‌های ثروت و خانواده‌های قدرت حاضر نشدم در مسیر مبارزه با مفاسد بزرگ اقتصادی و نقش آفرینی افرادی تا پای میز دادگاه حاضر شدم ولی با دفاع مستند حکم برائتم صادر شد.

کریمی قدوسی در پایان اضافه کرد: ریاست جمهوری و برخی از وزارت‌خانه‌ها اقدام به طرح ۴۰ شکایت نسبت به مواضع من در مسائل جاری روز کرده‌اند و با تمام توان تلاش کردند که در صحنه انتخابات پیشرو در میدان نباشم اما هیچ گاه بدون مدرک و سند موضع نگرفتم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی