تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تمهیدات گسترده اورژانس قم برای مراسم تشییع سردار سلیمانی

با توجه به برگزاری مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در قم تدابیر ترافیکی از سوی کمیته حمل ونقل و تمهیداتی از سوی اورژانس قم در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۴۷۷۱۱
۱۴:۲۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

تمهیدات گسترده اورژانس قم برای مراسم تشییع سردار سلیمانی

دیدارنیوز ـ محمد شهیدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم ضمن تسلیت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و چند تن از هم رزمانش، گفت: هم زمان با وداع مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور قم با پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مرکز اورژانس قم تمهیدات ویژه‌ای را در نظر دارد.
 
وی از آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای اطراف در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم خبر داد و گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم از ساعات آغازین مراسم در قالب یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۵ دستگاه آمبولانس، و ۶۵ نفر نیروی عملیاتی در مراسم حضور دارند.
 
کاهش تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ در مسیر تشییع
فرماندار قم هم با اشاره به تمهیدات و برنامه ریزی کمیته حمل و نقل برای کاهش ترافیک در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: طبق مصوبات جلسه کمینه حمل و نقل از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد وسایل نقلیه در اطراف بلوار پیامبر اعظم (ص) که مسیر تشییع و مراسم است کم‌تر خواهد شد و تردد موتورسواران در حریم این بلوار هم جلوگیری خواهد شد.
 
مرتضی حیدری افزود: از شهروندان قم که می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از آوردن خودرو شخصی برای حضور در مراسم خودداری کنند.
 
به گفته وی، کمیته حمل و نقل استان تمهیدات مطلوبی برای حضور و برگشت شهروندان در مراسم در نظر گرفته و اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی برای رفت و برگشت مردم به طور رایگان در مسیر مراسم برای راحتی تشیع کنندگان در نظر گرفته شده است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی