تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

۹ هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به کمک ستاد دیه تهران آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: از ابتدای سال 1383 تا پایان سال گذشته، 9 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران با کمک نمایندگی ستاد دیه و نیکوکاران آزاد شده اند.

کد خبر: ۴۷۶۶
۱۴:۲۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - منوچهر رحمانی با اعلام این خبر گفت: طی سالهای 1383 تا پایان سال گذشته، 9 هزار نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان که در کل 608 میلیارد و 590 میلیون و 928 هزار و 724 تومان بدهی داشته یا به پرداخت دیه محکوم شده بودند، توسط نمایندگی ستاد دیه و نیکوکاران تهرانی آزاد شده اند.

وی افزود: زندانیانی که نیازمند و معسر بوده و مرتکب جرم غیرعمد مانند تصادف، حوادث ناشی از کار یا بدهی‌های غیر کلاهبرداری داشته و نیز سابقه سوء نداشته باشند، با درخواست خود می توانند از کمکهای نمایندگی برخوردار شوند.

براساس این گزارش،  نیکوکاران جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 88861870 و یا مراجعه حضوری به ستاد دیه تهران و یا از طریق  سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران  به نشانیwww.tehipro.ir  و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی