تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

سردار "سلیمانی" کابوس آمریکا بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان کابوس آمریکا و مستکبران جهان یاد کرد و گفت: با وجود حاج قاسم، همه برنامه‌های آمریکا در خاورمیانه به شکست انجامید.

کد خبر: ۴۷۳۸۱
۱۴:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

سردار

دیدارنیوز ـ سردار علی اکبر جاویدان در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" که در حسینیه محمد رسول الله (ص) ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وجود این سردار سرافراز آنچنان برای دشمنان انقلاب و در راس آن‌ها آمریکا ایجاد مزاحمت کرده بود که بار‌ها به برنامه ریزی برای ترور این شخصیت کم نظیر اعتراف کردند.
 
وی ادامه داد: سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" سال‌های متمادی پرچم مقاومت را برافراشت و نهضتی جدید در این خصوص ایجاد کرد، نهضتی که سرانجام به نابودی همه مستکبران تبدیل خواهد شد.
 
 جاویدان خاطرنشان کرد: دشمنان تصور نکنند با شهادت سردار سلیمانی پرچم مقاومت بر زمین می‌ماند، شهادت این سردار بزرگ دنیای اسلام آغاز راهی تازه برای تشدید جریان مقاومت و نبرد با مستکبرانی است که فقط خونریزی و جنگ طلبی را می‌شناسند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به نقش کم نظیر سپهبد سلیمانی در ناکام گذاشتن آمریکا و ایادی‌اش در منطقه، اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که دشمنان امید زیادی به آن بسته بودند خلق گروه تروریستی تکفیری داعش بود، اما با حضور بزرگ مردی مانند حاج قاسم سلیمانی ریشه این شجره ملعونه زودتر از آنچه که خودشان هم فکرش را می‌کردند، خشکیده شد.
 
وی گفت: با تسلط کم نظیری که سردار سلیمانی بر جغرافیای منطقه داشت، همه نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی و هزینه‌های هنگفت دشمنان نیز بر باد می‌رفت و اینگونه بود که حاج قاسم به کابوس اول دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شد.
 
 جاویدان با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست و سردار سلیمانی نیز که خود پرورش یافته مکتب شهدا بود هدف و آرزویی جز این نداشت، گفت: سردار سلیمانی سرانجام مزد سال‌ها تلاش و جهاد مخلصانه خود را گرفت و به دست شقی‌ترین افراد زمانه رخت زیبای شهادت را به تن کرد و به دیدار پروردگار خود نائل آمد.
 
این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان وظیفه همرزمان و دیگر کارکنان نیرو‌های مسلح را ادامه راه این شهید والامقام عنوان کرد و گفت: پیمودن این راه به عاقبت بخیری در دنیا و اخرت ختم می‌شود.
 
 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله و پرچمدار مبارزه با استکبار بود که در راه دستیابی به اهداف و آرمان هایش به فیض عظیم شهادت دست یافت.
 
 حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی با بیان اینکه حاج قاسم سردار دل‌ها بود، افزود: ایشان قوت قلبی برای دوستان و یاران انقلاب و خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام بود، کما اینکه همه دیدند پس از انتشار خبر شهادت این مرد بزرگ، چه افرادی از صمیم قلب ناراحت و اندوهگین شده و چه افراد پلید و خبیثی هم اظهار خرسندی کردند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت بود، ادامه داد: ترس و واهمه‌ای که دشمنان اسلام و قرآن از این شخصیت کم نظیر داشتند بسیار زیاد بود و و در واقع او را مانع از دستیابی به اهدافشان در منطقه می‌دیدند.
 
حجت الاسلام حسینی در پایان توفیق کسب شهادت را بالاترین نیکی‌ها برشمرد و گفت: حاج قاسم عزیز ما هم همانند حضرت قاسم (ع) که مرگ را شیرین‌تر از عسل می‌دید همواره به دنبال شهادت بود تا اینکه خداوند متعال این سعادت بزرگ را نصیب سردار بزرگ اسلام کرد و او را در جوار رحمت خود جای داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی