تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تشکیل ۱۱ هزار پرونده تخلف صنفی در سال ۹۶

مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در سال گذشته، ۱۱ هزار پرونده تخلف صنفی تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی، پرونده‌های متشکله در اختیار شعب تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

کد خبر: ۴۷۱
۱۴:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
تشکیل ۱۱ هزار پرونده تخلف صنفی در سال ۹۶
دیدارنیوز - به گزارش خبرگزاری صداوسیما، داریوش بهنود قاسمی افزود: سال گذشته طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح کشور به اجرا گذاشته شد و کارشناسان این سازمان و بازرسان مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت موجود در امر بازرسی از 333 هزار و 28 مراکز خرد و کلان درسطح عرضه بازرسی کردند.

وی ارزش پرونده‌های تشکیل شده را 594 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد : طرح مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه، هدفمند، مستمر و با اولویت ادامه خواهد داشت.

قاسمی گفت: دراین مدت زمانی استان تهران با بیش از 33 هزار مورد بازرسی و یک هزار و 700 مورد تشکیل پرونده‌ واستان البرز با 139 میلیارد ریال ارزش کالای قاچاق مکشوفه، بالاترین عملکرد را در بین استان‌ها داشته‌اند.

مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره آخرین آمارکالاهای قاچاق مکشوفه، بیان کرد : در این مدت، بیشترین ارزش ریالی را مواد خوراکی با 153 میلیارد ریال و پارچه و البسه با 77 میلیارد ریال به خود اختصاص داده‌اند این در حالی است که دخانیات با 75 میلیارد ریال و لوازم خانگی با 64 میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

قاسمی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد : سازمان‌ حمایت‌ مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان به عنوان دستگاه نظارتی حاکمیتی در حوزه نظارت بر بازار و از جمله دستگاههای کاشف کالای قاچاق در سطح عرضه موضوع ماده (36) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، گرچه سال گذشته نیز اقدامات مؤثر و چشمگیری در این زمینه انجام داده اما در سالجاری با جدیت بیشتری این مقوله را پیگیری خواهد کرد.

وی از سامانه 124، به عنوان مجموعه‌ای منسجم برای دریافت لحظه‌ای و یکپارچه شکایات، انتقادات و پیشنهادهای مردمی نام برد و از هموطنان عزیز بویژه مدیران واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه کننده در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا نگهداری و جابجایی مشکوک کالا ، مراتب را سریعا با این سامانه در میان گذاشته و اطلاع رسانی کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی