تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رییس ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی استان تهران:

فتنه هیچگاه تمام نمی‌شود

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی استان تهران گفت: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی، جایگاه ولایت را نشانه رفته اند و در این راستا نهم دی بهترین فرصت برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

کد خبر: ۴۶۳۴۱
۱۱:۵۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی استان تهران صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله ۹ دی سال جاری اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر و برنامه ریزی دشمن در ماه های پیش رو و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، بزرگداشت یوم الله ۹ دی اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی استان تهران افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، جایگاه ولایت را نشانه رفته اند و در این راستا نهم دی بهترین فرصت برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی از تشکیل ستادهای برگزاری یوم الله ۹ دی در شهرستان های استان تهران خبر داد و افزود: ستادهای برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در شهرستان های استان تهران تشکیل و برنامه ریزی های متعددی برای بزرگداشت این ایام انجام شده است.

حجت الاسلام محمودی از تهیه بسته محتوایی نهم دی خبر داد و افزود: این بسته محتوایی شامل آثار موسیقی با موضوع ۹ دی و فتنه ۸۸، کاریکاتور، شعر، کلیپ، نماهنگ، اینفوگرافیک، بروشور، طرح های تبلیغی، مداحی، متن و ... هستند که به صورت هماهنگ در اختیار تمامی ستادهای برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی قرار گرفته و در ایام منتهی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اماکن عمومی و نهادهای انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: جمع آوری و تهیه سی دی فیلم های منتخب جشنواره عمار با موضوع ۹ دی و فتنه ۸۸ در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی بوده که این بسته محتوایی نیز در اختیار تمامی ستادهای ۹ دی شهرستان‌های استان تهران قرار گرفته است.

محمودی تاکید کرد: دیدار چهره به چهره با مردم توسط کارشناسان جوان به منظور پاسخگویی به شبهات، درج جملات مقام معظم رهبری درباره حماسه ۹ دی در سربرگ مکاتبات اداری، فضاسازی شهری و نصب بنرهای تبلیغی ۹ دی در نقاط مختلف استان تهران، استفاده از ظرفیت مساجد و ائمه جماعات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های یوم الله ۹ دی، ارسال پیامک و استفاده از فرصت فضای مجازی توسط تمامی دستگاه ها و تشکل های دینی و مردمی، صدور بیانیه توسط نهادهای انقلابی و بخش های دانشجویی، برگزاری کرسی آزاداندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه در برخی مدارس شهرستان‌های استان تهران به مناسبت ۹ دی از دیگر برنامه هایی است که در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این نکته که مراسم محوری روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با روز ۹ دی در استان تهران برگزار می شود، متذکر شد: تجمع مردم شهرستان های استان تهران در روز ۹ دی با حضور مسئولان و شخصیت های کشوری پیش بینی شده است و مردم استان تهران بار دیگر در این روز، با ولایت و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

محمودی یادآور شد: فتنه هیچگاه تمام نمی شود و امروز ما گرفتار فتنه های جدیدی هستیم و ۹ دی به دنبال هشدار دادن نسبت به فتنه های روز است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی