تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

افتتاح ۱۰۰ اتاق بازی در مدارس ابتدایی چهارمحال‌وبختیاری

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۱۰۰ اتاق بازی در مدارس ابتدایی چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

کد خبر: ۴۶۱۵۲
۱۲:۲۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

افتتاح ۱۰۰ اتاق بازی در مدارس ابتدایی چهارمحال‌وبختیاری

دیدارنیوز ـ محمد محمدی، چهارم دی‌ماه در حاشیه مراسم افتتاح اتاق بازی و یادگیری در ۱۰۰ مدرسه ابتدایی استان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌ریزی‌ها این است که آموزش به دانش‌آموزان ابتدایی مبتنی بر اقتضائات دوران کودکی باشد.
 
وی ادامه داد: در آموزه‌های دینی و یافته‌های پژوهشی نیز مهم‌ترین راه برای ورود به دنیای کودکان «بازی» است، لذا آموزش و پرورش تلاش می‌کند که برنامه‌های درسی و آموزشی کودکان با بازی به آن‌ها ارائه شود و مباحثی مانند آموزش ریاضی با بازی، آموزش هدیه‌های آسمانی با بازی و ... در دستور کار قرار دارد.
 
محمدی تأکید کرد: در تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین این بازی‌ها جاری و ساری خواهند بود و از همکاران دوره ابتدایی سراسر استان انتظار می‌رود که رفتار‌ها را با کودکان تنظیم و بازی را یکی از راه‌های ارتباط با آنان در کلاس قرار دهند که البته این کار در استان آغاز شده است.
 
وی در خصوص بخش‌های مختلف و مهارت‌های مورد آموزش در اتاق‌های بازی، تصریح کرد: در این اتاق که به بازی و یادگیری توأمان اختصاص دارد به آموزش تمام مباحث درسی پرداخته می‌شود و انواع بازی‌های جسمی، روحیه‌بخش و شاد در اتاق بازی اجرا می‌شوند.
 
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: در ریاضیات، آموزش الگویابی، ضرب، جمع، تقسیم، در آموزش فارسی، کلمات، متضاد‌ها و مترادف‌ها، در آموزش هدیه‌های آسمانی، اسامی پیامبران الهی و کتب مقدس، در علوم تجربی، آموزش محیط زیست و آزمایشات و ... از جمله بخش‌های اتاق بازی هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی