تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد:

فعالیت ۲۳۳ شرکت حمل و نقل بازرگانی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: درحال حاضر ۲۳۳ شرکت حمل و نقل بازرگانی و خدماتی در این منطقه اقتصادی فعالیت دارند.

کد خبر: ۴۶۰۲۵
۱۳:۴۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۸

فعالیت ۲۳۳ شرکت حمل و نقل بازرگانی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

دیدارنیوز ـ سیدحسین آقایی اظهار کرد: فعالیت این شرکت‌ها با توجه به اینکه ارتقای سطح اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در منطقه یکی از اهداف اصلی آن‌هاست توانسته زمینه اشتغال برای بیش از یک هزار نفر را فراهم کند.
 
وی با اشاره به افزایش ساعت کار در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و گمرک اسلام قلعه در افغانستان افزود: به منظور تسریع در امور حمل و نقل و تردد کالا ساعت کار منطقه با چهار ساعت افزایش از ۷ صبح تا ۱۹ شد.
 
آقایی عنوان کرد: روزانه ۵۰۰ کامیون در این منطقه ورود و خروج دارند و این در حالی است که تردد ناوگان حمل و نقل خودرو‌های ایرانی و خارجی ۲.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.
 
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون صادرات کالا از لحاظ وزن ۲۸ درصد افزایش و ۴۹ درصد افزایش در ارزش دلاری محاسبه شده است که این روند فعالیت بالای شرکت‌های حمل و نقل را در راستای توسعه اقتصادی نشان می‌دهد.
 
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون مطرح کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در نقطه صفر مرزی با افغانستان قرار دارد و در حال حاضر مهم‌ترین مرز صادراتی ایران و مهم‌ترین مرز زمینی کشور افغانستان برای ارتباط با دنیای خارج، مخصوصا اروپا و کشور‌های حوزه خلیج فارس به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین معبر‌ها در مسیر‌های ترانزیتی مهم جهان از جمله کریدور حمل و نقل بین‌المللی شمال _ جنوب، کریدور حمل و نقل اروپا _ قفقاز _ آسیا (تراسیکا)، کریدور ۱۶۰۰۰ کیلومتری جاده ابریشم، کریدور ریلی تار و بزرگراه آسیایی است.
 
آقایی اظهار کرد: آهن‌آلات، قیر، مصالح ساختمانی، انواع سوخت، مواد غذایی، تره‌بار و گاز LPG مهم‌ترین کالا‌های صادراتی و انواع دانه‌های روغنی، سنگ‌های ساختمانی، باطری‌های خودرو‌های فرسوده و حمل خودرو‌های خارجی فرسوده واردات صورت گرفته از طریق این معبر رسمی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی