تیتر امروز

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ سفر «اردوغان» به مشهد تکذیب شد
حضور مقامات خارجی در تهران پس از سقوط دردناک بالگرد در آذربایجان شرقی

مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ سفر «اردوغان» به مشهد تکذیب شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...

خدری: اتحادیه اروپا به زودی از برجام خارج خواهد شد

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه اروپا به زودی از برجام خارج خواهد شد.

کد خبر: ۴۵۳۳
۱۴:۵۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز -عبدالحمید خدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: آمریکا از ابتدا خارج از برجام بوده است چرا که تنها در نوشته با برجام توافق کرده و در عمل از ابتدا با بدعهدی‌ها ثابت کرده بود که بر برجام پایدار نخواهد بود. 

وی به بدعهدی‌های مکرر آمریکا و هم‌پیمانانش در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ما از ابتدا در مورد مذاکره با این کشورها خوشبین نبودیم ولی در مذاکرات حضور یافتیم و حقانیت خود را نشان دادیم و اثبات کردیم.

خدری در مورد سفر رئیس جمهور به کشورهای اروپایی هم بیان کرد: توافق برجام تنها بین ایران و آمریکا نبوده است و طرف‌های اروپایی نیز بوده‌اند و این نشست‌ها نیاز بود که برگزار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به زودی اروپا هم از برجام خارج خواهد شد، تصریح کرد: این کشورها روابط مالی خوبی با آمریکا دارند و آن را رها نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی رهبری درست بوده است و همه جهان فهمیدند که حق با ایران است، ادامه داد: الان زمان تسویه حساب داخلی نیست و باید با اتحاد و همدلی از چالش اقتصادی پیش رو عبور کنیم.

خدری گفت: ایران همیشه در برابر مشکلات مختلفی که دشمن ایجاد کرده، ایستاده است و در این برهه نیز از مشکلات عبور خواهد کرد و ملت ایران بارها این موضوع را ثابت کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دفاع مقدس ما هشت سال نبوده است بلکه ۴۰ سال بوده و به شکل‌ها و با شدت‌های مختلفی ادامه داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی