تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ اعتراض پورمحمدی به سانسور/ مناظره‌ها تعیین کننده است/ حوزه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ اعتراض پورمحمدی به سانسور/ مناظره‌ها تعیین کننده است/ حوزه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!
در چهارمین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!

چهارمین برنامه دیدار اندیشه به ادامه گفت‌وگو با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه در خصوص ارتباط امر حکمرانی با دین و دینمداران اختصاص داشت. این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.

خدری: اتحادیه اروپا به زودی از برجام خارج خواهد شد

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه اروپا به زودی از برجام خارج خواهد شد.

کد خبر: ۴۵۳۳
۱۴:۵۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز -عبدالحمید خدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: آمریکا از ابتدا خارج از برجام بوده است چرا که تنها در نوشته با برجام توافق کرده و در عمل از ابتدا با بدعهدی‌ها ثابت کرده بود که بر برجام پایدار نخواهد بود. 

وی به بدعهدی‌های مکرر آمریکا و هم‌پیمانانش در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ما از ابتدا در مورد مذاکره با این کشورها خوشبین نبودیم ولی در مذاکرات حضور یافتیم و حقانیت خود را نشان دادیم و اثبات کردیم.

خدری در مورد سفر رئیس جمهور به کشورهای اروپایی هم بیان کرد: توافق برجام تنها بین ایران و آمریکا نبوده است و طرف‌های اروپایی نیز بوده‌اند و این نشست‌ها نیاز بود که برگزار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به زودی اروپا هم از برجام خارج خواهد شد، تصریح کرد: این کشورها روابط مالی خوبی با آمریکا دارند و آن را رها نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی رهبری درست بوده است و همه جهان فهمیدند که حق با ایران است، ادامه داد: الان زمان تسویه حساب داخلی نیست و باید با اتحاد و همدلی از چالش اقتصادی پیش رو عبور کنیم.

خدری گفت: ایران همیشه در برابر مشکلات مختلفی که دشمن ایجاد کرده، ایستاده است و در این برهه نیز از مشکلات عبور خواهد کرد و ملت ایران بارها این موضوع را ثابت کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دفاع مقدس ما هشت سال نبوده است بلکه ۴۰ سال بوده و به شکل‌ها و با شدت‌های مختلفی ادامه داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی