تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
آشنایی با کتابی در حوزه برندینگ؛

«هر برند یک قصه است»؛ کتابی برای قصه‌سازی برند‌ها

کتاب «هر برند یک قصه است» نوشته دانلد میلر که به تازگی توسط رسول بابایی ترجمه شده است یکی از مواردی است که برای تبیین روش‌های مرتبط با ارتقای برند‌ها در بازار نوشته شده است و از قصه سازی برای برند‌ها سخن می‌گوید. این کتاب در ۱۳ فصل نوشته شده است که دارای ترجمه روان و با دقتی است. در این فصول می‌توانید به خوبی یاموزید که چگونه می‌توان برای هر برند، قصه‌ای مناسب نوشت. میلر می‌کوشد تا بگوید برای دیده شدن و ایجاد یک برند موفق و بین‌المللی، باید فکر و اهداف جدید داشت. قصه‌سازی برای برند‌ها شاید یکی از جدیدترین و کارآمدترین روش در امر رونق بخشیدن به برند‌ها در دهه اخیر بوده باشد.

کد خبر: ۴۵۰۵۱
۱۹:۰۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ پرستو بهرامی‌راد: در جهان امروز بحث برندسازی و گسترش آن هر روز رونق بیشتری می‌یابد. در همین خصوص، روش‌های نوینی نیز برای رونق دادن به برندها ارائه می‌شود. کتاب «هر برند یک قصه است» نوشته دانلد میلر که به تازگی توسط رسول بابایی ترجمه شده است یکی از همین موارد است که برای تبیین روش های مرتبط با موضوع نوشته شده است و از قصه سازی برای برندها سخن می‌گوید.

 

دانلد میلر در قسمتی از کتاب و برای تبیین عنوان و شرح ایده اصلی، نوشته است: «رشد اپل از زمانی شروع شد که استیو جابز تصفیه‌ی پیام خود از دریچه‌ی قصه را شروع کرد. این دگرگونی شیوه‌ی تفکر پس از شروع همکاری او با (و تا حدی ساختن) شرکت قصه‌گوی پیکسار اتفاق افتاد. وقتی از دل آن قصه‌گوهای حرفه‌ای به اپل بازگشت، دریافت که قصه همه چیز است. به دگرگونی فوق‌العاده‌ای که بعد از پیکسار در زندگی و کار استیو رخ داد فکر کنید. سال ۱۹۸۳، اپل رایانه‌ی لیسا را به بازار عرضه کرد. این آخرین پروژه‌ی جابز پیش از همکاری با پیسکار بود. او لیسا را با تبلیغی نه صفحه‌ای شامل تشریح ویژگی‌های رایانه در نیویورک‌تایمز عرضه کرد. نه صفحه پر از حرف‌های تخصصی و کسل‌کننده که غیر از اعضای ناسا، کسی به آن‌ها علاقه‌مند نبود. لیسا به فنا رفت. وقتی جابز بعد از مدیریت پیکسار به اپل برگشت، اپل به شرکتی مشتری‌محور و متقاعدکننده و با پیام‌هایی روشن تبدیل شد. اولین کارزار تبلیغاتیِ بعدی‌اش از نُه صفحه توضیح در نیویورک‌تایمز به فقط دو کلمه بر روی تابلوهای تبلیغاتی بزرگ در سراسر آمریکا رسید: متفاوت بیندیشید».

 

«هر برند یک قصه است»؛ کتابی برای قصه‌سازی برند‌ها

 

میلر می کوشد تا بگوید برای دیده شدن و ایجاد یک برند موفق و بین‌المللی، باید فکر و اهداف جدید داشت. قصه‌سازی برای برندها شاید یکی از جدیدترین و کارآمدترین روش در امر رونق بخشیدن به برندها در دهه اخیر بوده باشد. کشور ما امروز  بیش از هر چیزی به ساخت برندهای بین‌المللی و موفق نیاز دارد و این کتاب می‌تواند مسیر درست را نشان دهد.

 

این کتاب در ۱۳ فصل نوشته شده است که دارای ترجمه روان و با دقتی است. در این فصول می‌توانید به خوبی یاموزید که چگونه می‌توان برای هر برند، قصه‌ای مناسب نوشت.

 

واقعیت جهان امروز را باید بپذیریم و با آن همگام شویم تا شاهد تحول در بازار و برند خود باشیم. اکثر برندها و مارک‌های جهان هر روز به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند و در اتاق فکرهای خود راهکارهای جدیدتری را ارائه می‌دهند. اگر برندهای ایرانی راه درست را پیدا کنند قطعاً می‌توانند جایگاه بهتری در جهان بیابند و محصولات خود را به دنیا ارائه دهند. کتاب «هر برند یک قصه است» به تمام افرادی که به دنبال تثبیت و ارتقای برند خود هستند و می‌خواهند برند موفقی داشته باشند توصیه می‌شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی