تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

ساعات کاری بانک‌ها هم تابستانی شد

به دنبال ابلاغیه استانداری تهران برای تغییر ساعت کاری سازمان‌ها، نظام بانکی نیز ساعت کاری خود را تا پایان تیرماه به ۶ تا ۱۴ تغییر داد.

کد خبر: ۴۴۳۰
۱۴:۴۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در روزهای گذشته با افزایش دما و به طور طبیعی افزایش مصرف انرژی، استانداری تهران طی بخشنامه‌ای به سازمان‌ها و دستگاه‌ها اعلام کرد که ساعت کاری خود را به شش تا ۱۴ تغییر دهند. براین اساس با توجه به تغییراتی که در ساعت کاری سازمان‌ها ایجاد شده است، آخرین خبرها از این حکایت دارد که بانک مرکزی از بانک‌ها خواسته تا با این تغییرات همراه شوند.

آنطور که  قیطاسی - دبیر شورای کانون بانک‌های دولتی - توضیح داده، به دنبال ابلاغیه استاندار تهران بانک مرکزی طی نامه‌ای از بانک‌ها خواسته تا زمان کاری خود را با زمان اعلامی هماهنگ کنند. از این‌ رو از شنبه تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی از ساعت شش تا ۱۴ آماده ارائه خدمات خواهند بود.

همچنین جمشیدی – دبیر کانون بانک‌های خصوصی – گفت که از روز شنبه تمامی بانک‌های خصوصی از ساعت شش تا ۱۴ خدمات خود را به مردم ارائه خواهند کرد و ممکن است برخی بانک‌ها باجه‌های خود را برای ارائه خدمات بیشتر تا ساعت بالاتر باز نگه دارند که آن نیز هماهنگ خواهد شد.

لازم به یادآوری است که در حالت عادی بانک‌های دولتی  عمدتا بین ساعت ۷:۳۰ تا  و ۱۴:۳۰ بانک‌های خصوصی از ۷:۳۰ تا ۱۶ فعالیت می‌کنند.
 
 
نامه بانک مرکزی به نظام بانکی برای تغییر ساعات کاری
 
ساعات کاری بانک‌ها هم تابستانی شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی