تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

گزارش از پنجمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان

News Image Lead

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش‌های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

کد خبر: ۴۳۹۶۵
۱۱:۲۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

پس از اتمام ثبت نام ها در خصوص سایر داوطلبین صحبت می کنم/به دنبال اجرای صحیح قوانین هستم

منصور آرامی(نماینده مردم هرمزگان در مجلس نهم و شهردار اسبق بندرعباس) جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی کرد.
آرامی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه رسانه ها پر رنگ ترین نقش را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند، افزود: به عنوان خادم مردم امروز حضور پیدا کنم تا بار دیگر بتوانم به عنوان خدمتگزار دغدغه های آنان را برطرف کنم.
وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی این است که هرمزگان با این همه ثروت اکنون چه جایگاهی را در موضعات مختلف در کشور دارد، اظهار کرد: دغدغه مردم ما این است چرا با وجود قوانین مختلف این قوانین به درستی اجرا یا نظارت نمی شود.
آرامی با بیان اینکه امروز چه کسی مسئولیت نظارت بر قوانین و اجرای صحیح آن را برعهده می گیرد، خاطرنشان کرد: اگر امروز وضعیت هرمزگان در موضوع اشتغال، اقتصاد و توسعه مناسب نیست، مسئولیت آن بر عهده چه کسی است.
نماینده ادوار هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه هر کسی می تواند با ظرفیت قوانین موجود، خدمتی به استان هرمزگان کند باید وارد کارزار انتخابات شود، بیان کرد: باید به دنبال مجلسی فعال تر و ناظر قوی تر باشیم.
آرامی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص امکان ائتلاف یا مشورت با سایر داوطلبین و شانس انتخابش، عنوان کرد: تمامی داوطلبین دوست و همراه قدیمی بنده بوده و هستند و باید پس از ثبت نام ها ببینیم، شرایط چگونه رقم می خورد تا بتوان اظهار نظر کرد.

از حضور دوستانم در کارزار انتخابات خوشحالم/به اصرار شهروندان بار دیگر حاضر شدم

حسین هاشمی تختی(نماینده کنونی هرمزگان در مجلس و استاندار اسبق هرمزگان) صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی جهت حضور در نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرد.
هاشمی تختی در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز برای تجربه یک خدمت دیگر و با تشویق و اصرار همشهریانم وارد کارزار انتخابات شدم.
وی با بیان اینکه امیدوارم زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و با همکاری مردم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم، تصریح کرد: یک دوره چهارساله را در کسوت نمایندگی هرمزگان در مجلس گذراندم و با اصرار دوستان در این دوره هم کنار نکشیده و بنا به دلایلی تصمیم گرفتم در خدمت مردم باشم.
این نماینده فراکسیون ولایی با اشاره به اینکه همان تصمیمی که مردم بگیرند وظیفه داریم بدان عمل کنیم، خاطرنشان کرد: خود را امروز برای تصمیم مردم عرضه کردم.
وی با بیان اینکه باید همگی خدمتگزار مردم باشیم و هر آنچه اتفاق بیفتد بدان عمل کنیم، اظهار کرد: اگر توان خدمت برای مردم داشته باشم و رأی مردم بنده را وارد مجلس کنم و اگر توانی ندارم و مفید واقع نباشم، امیدوارم کسی دیگر جایگزینم باشد.
هاشمی تختی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص حضور چهره های سیاسی که در زمان استانداری هاشمی تختی در کسوت معاون و سایر مسئولیت ها با وی همکاری می کردند، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی بنده است که در این دوره چهره های حضور دارند که در زمان استانداری ام کنار بنده بوده و در انتخابات اخیر حضور این چهره ها بر گرمای انتخابات می افزاید.
وی در پایان گفت: انتخاباتی پرشور است که تمامی چهره ها حضور داشته باشند و تمامی این نامزدها با بنده مشورت کرده و خوشحالم که در این کارزار همگی با هم محکم می خوریم.

 

تعداد ثبت نام شدگان در هرمزگان به ۳۲ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ نفر در هرمزگان ثبت نام کردند.

 سعید ناجی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: هفت نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکز استان (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، سه نفر در حوزه شرق استان (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد) و یک نفر نیز در حوزه غرب هرمزگان (بندرلنگه، بستک و پارسیان) نام نویسی کردند.

وی افزود: تاکنون در مجموع ۳۲ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان نام نویسی کردند که پنج نفر از آنها خانم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان ادامه داد: از این شمار ۲۰ نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس و ۱۰ نفر در حوزه شرق و دو نفر در حوزه غرب استان هستند.

ناجی گفت: شش نفر از داوطلبان مدرک دکتری دارند و ۲۶ نفر دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان استان هرمزگان تا ۱۶ آذر در سه فرمانداری بندرعباس، میناب و بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور ادامه دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی