تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آغاز به‌کار اولین جشنواره ملی "مرز امن" در کرمانشاه

اولین جشنواره ملی پوستر و کارتون «مرز امن» با نمایش آثار برگزیده این جشنواره در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

کد خبر: ۴۳۸۹۹
۱۴:۰۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

آغاز به‌کار اولین جشنواره ملی

دیدارنیوز ـ فخرالدین دوست‌محمد دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به آغاز به‌کار این جشنواره از ۱۲ آذرماه در محل نگارخانه شهر کرمانشاه، گفت: این جشنواره با برپایی نمایشگاه آثار برگزیده پوستر و کارتون همراه است و تا ۱۹ آذر ادامه برپا است.
 
وی افزود: با اعلام فراخوان جشنواره، در مجموع ۲۷۸ اثر از ۶۹ هنرمند در بخش کارتون و ۳۱۱ اثر از ۹۷ هنرمند در بخش پوستر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
 
دوست محمد تصریح کرد: با داوری صورت گرفته در نهایت در بخش کارتون ۳۶ اثر و در بخش پوستر ۲۶ اثر برای ارائه در نمایشگاه این جشنواره انتخاب شد.
 
دوست محمد با بیان اینکه موضوع تمامی کارتون‌ها و پوستر‌های به نمایش درآمده در این جشنواره در خصوص امنیت مرز و نشان دادن تلاش مرزبانان بی‌ادعای کشور در تامین امنیت است، گفت: رشادت و فداکاری‌های بسیاری از سوی نیرو‌های مرزبانی برای تامین امنیت مرز‌های کشور صورت می‌گیرد، اما این تلاش‌ها آنطور که باید دیده نشده و برای نشان دادن این رشادت‌ها به مردم این جشنواره آغاز به کار کرده است.
 
این هنرمند کاریکاتوریست افزود: هدف دیگر برگزاری این جشنواره نیز نشان دادن اهمیت امنیت مرز است، اینکه در صورت وجود این امنیت چه فعالیت‌هایی می‌تواند در کشور صورت گیرد و یا اینکه در نبود این امنیت چه بلا‌ها و مصیبت‌هایی دامن کشور را می‌گیرد.
 
دبیر اجرایی جشنواره ملی مرز امن خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه این جشنواره که ساعت ۱۵ روز ۱۹ آذرماه در محل آمفی تئاتر اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده تجلیل می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای جشنواره به خاطر بکر بودن موضوع آن گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آمده و قرار است این جشنواره در سال‌های آتی حتی در سطح بین المللی برگزار شود و نمایشگاه آن نیز در سایر کشور‌های همسایه برگزار شود.
 
نمایشگاه کارتون و پوستر "مرز امن" از ۱۲ تا ۱۹ آذرماه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۵ تا ۲۰ شب در محل نگارخانه شهر پذیرای علاقمندان خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی