تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

واکنش مقتدی صدر به استعفای نخست‌وزیر عراق

رهبر جریان صدر عراق از تصمیم نخست‌وزیر کشورش برای ارائه استعفا به پارلمان پس از بیانیه مرجعیت عالی قدر این کشور استقبال کرد و پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه نمود.

کد خبر: ۴۳۲۵۹
۰۹:۳۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در سخنانی در واکنش به اعلام آمادگی عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر این کشور برای ارائه استعفای خود به پارلمان اظهار کرد: تصمیم عبدالمهدی برای استعفا از سمتش "اولین ثمره انقلاب و نه آخرین آن" است.

وی ضمن تشکر از مرجعیت عالی قدر عراق، افزود: استعفای عبدالمهدی به معنای پایان فساد نیست.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه پیشنهاد کرد که برای انتخاب جانشین عبدالمهدی از میان پنج نامزد، همه پرسی مردمی برگزار شود و صندوق‌های رای در میادین اعتراضات قرار داده شود.

وی همچنین پیشنهاد داد که شورای مبارزه با فساد از میان نخبگان قضائی و افرادی که برای محاکمه فاسدان شجاعت داشته و رویکرد درستی دارند، تشکیل شود.

این مقام عراقی افزود: نخست‌وزیر وزرای کابینه خود را به دور از سهم‌خواهی احزاب، جریان‌ها، شبه‌نظامیان ‌انتخاب کند.

در پی ناآرامی‌های شدید در عراق و واکنش‌های بسیار نسبت به برخوردهای صورت گرفته با معترضان از جمله پیام جمعه مرجعیت عراق، عادل عبدالمهدی برای ارائه استعفای کتبی خود اعلام آمادگی کرد و گفت، نامه‌ای رسمی را درباره استعفایش به پارلمان تقدیم می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی