تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

صحبتهای معصومه ابتکار در مورد زنان در شهرستان فیروزکوه

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۷۵ درصد صنایع دستی کشور را بانوان تامین می کنند. 

کد خبر: ۴۰۵۷
۱۲:۵۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معصومه ابتکار، با حضور در شهرستان فیروزکوه طی سخنانی ضمن اشاره به وجود پتانسیل های فراوان در این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهمترین سرمایه‌ها و پتانسیل‌های بالای این منطقه طبیعت آن است که لازم است به بهترین شکل ممکن حفظ و حراست شود.

ابتکار در ادامه با بیان اینکه مشاغل خانگی مورد توجه دولت قرار دارد افزود: دولت تسهیلاتی را در زمینه مشاغل خانگی در نظر گرفته که باید اجرایی بشوند.

وی با اشاره به اینکه  ۷۵ درصد صنایع دستی کشور را زنان تامین میکنند گفت: نقش موثر زنان در اقتصاد و معیشت خانوادهها را نمی‌توان نادیده گرفت و دولت برای قوت به اشتغالهای خانگی تسهیلات فراگیر و پایداری را به عنوان تکالیف قانونی قرار داده است.

ابتکار توجه دولت به مسائل زنان سرپرست خانوار را بسیار مهم خواند و گفت: در این زمینه کارگروهی برای هماهنگی و تقسیم بندی بین بخش‌ها وجود دارد که مسئولیت هر دستگاه در زمینههای بهداشت، کارآفرینی، اشتغال و حمایتهایی که باید دولت و مجموعه دستگاههای اجرایی مرتبط انجام دهند را داراست.

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد: امروز باید دستگاه‌های دولتی با کارآمدی و اثربخشی بیشتر و هزینه‌های کمتر در خدمت رسانی به مردم و تحقق برنامهها تلاش کنند چرا که در فضای کنونی پیش آمده همگی مسئول هستیم و هم اکنون  سیاست دولت مبنی بر گسترش نهادهای مدنی، غیردولتی و بخش خصوصی است تا دولت بخشی از امور خود را برون سپاری کند.

ابتکار در ادامه از اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار و ۵۰ میلیارد تومان سهم بیمه بافندگان خبر داد و گفت: اختصاص این ارقام به افراد مذکور به زودی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به مسئولیت دولت در خصوص نیازهای اولیه تولیدکنندگان گفت: دولت بدون شک با تمام افرادی که بخواهند از شرایط کنونی به نفع خود و ضرر مردم کاری کنند برخورد می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زنان، معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به طرح گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی اظهار کرد: این طرح باهدف بهبود شرایط خانواده و مقابله با آسیب های خانواده مطرح است که جهت برگزاری این طرح در شهرستان فیروزکوه نیز باید اقدامات لازم صورت بگیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی