تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

بررسی مجدد CFT‌ در کمیسیون امنیت بعد از تعطیلات مجلس

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را بعد از تعطیلات مجلس مجددا بررسی خواهد کرد.

کد خبر: ۳۹۸۴
۱۳:۵۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - کمال دهقانی با اشاره به مهلت سه ماهه FATF‌ به ایران درباره بررسی CFT‌ در کمیسیون امنیت ملی، گفت: حدود دو هفته گذشته نمایندگان مجلس در صحن علنی رای به مسکوت ماندن دو ماهه CFT‌ را دادند به همین دلیل این لایحه برای بررسی مجدد به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شد.

وی افزود: اکنون کمیسیون امنیت ملی یک ماه و نیم زمان برای بررسی مجدد این لایحه را دارد به همین دلیل ما بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس یعنی حدودا دو هفته دیگر رسیدگی به این لایحه را شروع خواهیم کرد که یک ماه زمان داریم.

دهقانی گفت که در زمان بررسی این لایحه از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و وزارتخانه‌های اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه و دستگاه‌های ذیربط دعوت به عمل خواهد آمد تا بر اساس نظرات اخذ شده در کمیسیون لایحه مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد که قطعا در بررسی این لایحه نظر دولت و مقام معظم رهبری لحاظ خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی