تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

احتمال شهادت بولتون علیه ترامپ

طبق گزارش‌ها، وکلای جان بولتون، مشاور سابق ترامپ با مقام‌های کمیته مجلس نمایندگان آمریکا در زمینه تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ و احتمال شهادت او در این تحقیقات همکاری دارند.

کد خبر: ۳۹۷۲۱
۱۱:۵۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - یک منبع نزدیک به جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا به ان‌بی‌سی‌ نیوز گفت، وکلای مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با مقام‌های کمیته مجلس نمایندگان آمریکا در زمینه تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ و احتمال شهادت در این تحقیقات همکاری دارند.

فیونا هیل، کارشناس ارشد پیشین کاخ سفید در حوزه اروپا هم در جلسه کنگره گفته بود، این مقام به شدت از تلاش‌ برای وارد کردن اوکراین به بازی مخالفان سیاسی دونالد ترامپ نگران بوده و از آن به عنوان "قاچاق مواد مخدر" یاد کرده بود.

به گفته او، بولتون همچنین تحرکات رودی جولیانی، وکیل شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا برای فشار به اوکراین را به عنوان "نارنجک دستی" توصیف کرده بود.   


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی