تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

لبنان شایعه درگذشت میشل عون را تکذیب کرد

دفتر رسانه‌ای نهاد ریاست جمهوری لبنان در واکنش به شایعات درباره درگذشت رئیس جمهوری این کشور بیانیه صادر کرد.

کد خبر: ۳۹۲۰۸
۰۹:۳۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه که ریاست جمهوری لبنان آن را از طریق حساب توییتری خود منتشر کرد، آمده است: این شایعات صحت ندارد. شایعاتی که درباره سلامت میشل عون، رئیس جمهوری لبنان منتشر می‌شوند، ابدا حقیقت ندارند.

دفتر رسانه‌ای در ادامه این بیانیه خواست که در مقابل چنین دروغ‌هایی که طرف‌های معلوم الحال با هدف ایجاد آشوب در این شرایط حساس کشور آنها را تبلیغ می‌کنند، هوشیار باشند.

لبنان از روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده و مستمر مردمی است که نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت معترض بوده و خواستار برکناری آن هستند.

تظاهرکنندگان روز دوشنبه اصلاحات اقتصادی که دولت سعد حریری، نخست وزیر لبنان آن را تصویب کرد، رد کرده و خواستار ادامه اعتراضات تا زمان انجام اصلاحات واقعی شدند.

در این راستا،‌ حریری در نشستی خبری روز دوشنبه گفت: من از جوانان معترض در خیابان چیزی نمی‌خواهم، بلکه من در خدمت آنها هستم. بودجه با مشارکت بخش بانکی، شامل هیچ‌گونه مالیات‌های جدید یا بیشتر نمی‌شود.

همچنین کابینه لبنان روز دوشنبه برای بررسی و تصویب سند اقتصادی که حریری ارائه کرده بود، تشکیل جلسه داد و عون در این جلسه اعلام کرد، باید حساب‌هاب بانکی همه وزرای حال حاضر و آینده لبنان از حالت محرمانه خارج شوند اما این بند در سند اصلاحات ذکر نشده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی