تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روح الله زم در نخستین اعترافات: پشیمانم و از نظام عذرخواهی می‌کنم

«روح‌الله زم» موسس و گرداننده شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» که خبر دستگیری او از سوی سازمان اطلاعات سپاه امروز منتشر شد، در نخستین اعترافات خود تاکید کرد که اعتماد به دولت‌های مخالف جمهوری اسلامی، اقدامی نادرست است.

کد خبر: ۳۸۵۱۵
۲۲:۱۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - متن بخش‌هایی از اعترافات زم که در یکی از بخش‌های خبری سیما پخش شد، به شرح زیر است: 

«من روح الله زم موسس رسانه آمد نیوز هستم و از اتفاقاتی که طی سه چهار سال اخیر افتاده، پشیمانم.

در بحث رسانه‌ها هم مصاحبه داشتم که پشیمانم و در بحث اعتماد به دولت‌ها مشخصا اعتماد به دولت فرانسه کار اشتباهی بود؛ آنان در یک مقطعی قبول کردند که از من محافظت کنند و گفتند برای حفظ جان تو و خانواده‌ات است.
 
فکر نمی کردم بازداشت شوم؛ مجموعا اعتماد به دولت‌ها اعتماد صحیحی نیست، مخصوصاً دولت‌هایی مثل آمریکا، اسرائیل و عربستان و ترکیه که نشان می‌دهند با جمهوری اسلامی رابطه خوبی ندارند.
 
روح الله زم در نخستین اعترافات: پشیمانم و از نظام عذرخواهی می‌کنم

طبیعتا من بابت اتفاقاتی که افتاده یک عذرخواهی باید از مجموعه نظام انجام دهم و امیدوارم روند قضایی به سمتی برود که بشود این اتفاقاتی که در این سه چهار سال اخیر افتاد جبران شود.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر دوشنبه در بیانیه ای گرفتار شدن «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه را اعلام کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی