تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سلامت بیش از ۹۵ درصد مردم روستای لردگان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت با انجام آزمایش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت روستای لردگان کمتر از ۵ درصد مردم این روستا مبتلا به ویروس HIV هستند و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر: ۳۷۶۴۸
۱۰:۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

سلامت بیش از ۹۵ درصد مردم روستای لردگان

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در دیدار با مردم روستای لردگان که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: نتایج این آزمایشات حاکی از آن است که بیش از ۹۵ درصد مردم سالم هستند و نباید در این خصوص نگران باشند.
 
وی ادامه داد: آزمایشات علمی نشان می‌دهد آماری که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد و به قصد ناامید کردن مردم این موضوعات را مطرح می‌کنند، در حالیکه مردم نباید به این آمار‌ها توجهی داشته باشند.
 
عباسی با تاکید بر اینکه رفع مشکل مردم با همکاری و همراهی آن‌ها با مسئولان سریع‌تر به نتیجه می‌رسد، تصریح کرد: ما به دنبال حل مشکل هستیم از همین رو از مردم می‌خواهیم به مسئولان و تیم‌های بهداشتی اعتماد کنند و مطمئن باشند این مشکل برطرف می‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ مسئولی قصد توهین به مردم این روستا را نداشته است، افزود: کسی به اهالی این منطقه قصد توهینی نداشته و اگر توهینی صورت گرفته من از مردم عذرخواهی می‌کنم.
 
عباسی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان رفع این مشکل و یافتن راهکار است و از نزدیک با مردم دیدار می‌کنند تا دغدغه‌های آن‌ها را بشنوند و در کنار مردم باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: دارو‌های موثر و پیشرفته تهیه شده و به مردم عرضه می‌شود، از همین رو مردم در خصوص درمان نگرانی نداشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی