تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پامپئو هم از جزئیات تماس ترامپ - زلنسکی مطلع بود

وال استریت ژورنال گزارش داد، وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی دونالد ترامپ و ولودیمیر زلنسکی که به آغاز تحقیقات استیضاح به دست دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا ختم شد، شرکت داشته است.

کد خبر: ۳۷۰۳۴
۱۰:۵۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا دوشنبه به روزنامه وال استریت ژورنال گفت، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا جزو مقام‌های دولتی بوده است که به این تماس تلفنی گوش کرده بود.

وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید به سوالات پایگاه خبری هیل در این رابطه پاسخی نداده است.

براساس بخشی از تماس تلفنی که کاخ سفید هفته گذشته منتشر کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای تحقیقات علیه جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و پسرش هانتر بایدن، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین را تحت فشار قرار داده بود.

این تماس توسط یک افشاگر عضو جامعه اطلاعاتی آمریکا که احتمالا از سیا بوده است، گزارش شد و در متن شکایت او آمده است که ترامپ، رهبری اوکراین را برای تحقیقات علیه بایدن تحت فشار گذاشت.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات استیضاح را به جریان انداخته‌اند و پامپئو را برای دریافت اسناد مرتبط با این تحقیقات احضار کرده‌اند. او تا چهارم اکتبر مهلت دارد تا این اسناد را ارائه کند. در متن شکایت افشاگر که پنج‌شنبه پیش علنی شد، آمده است که حین مکالمه تلفنی ترامپ و زلنسکی حدودا ده‌ها تن از مقام‌ها در اتاق حضور داشتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی