تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تعداد دانشجویان کم شد

معاون آموزشی وزیر علوم در راستای طرح آمایش آموزش عالی به کاهش تعداد موسسات آموزش عالی اشاره کرد و گفت: تعداد این موسسات از ۲ هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰موسسه کاهش یافته است.

کد خبر: ۳۶۷۷
۰۹:۴۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی گفت: در ارتباط با این طرح گام های اساسی برداشته شده است که می توان به کاهش جمعیت دانشجویی اشاره کرد به طوریکه جمعیت دانشجویی از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجو در سال ۹۲ به ۴ میلیون و ۷۰ هزار دانشجو رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد موسسات آموزش عالی از ۲هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰ موسسه کاهش یافته است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: از برنامه هایی دیگری که در راستای طرح آمایش آموزش عالی صورت گرفته می توان به ساماندهی موسسات در حال توسعه اشاره کرد که برای هرکدام یک ماموریت محوری پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین سال تحصیلی ۹۸-۹۷ سال مهارت افزایی و ارتقاء توان اشغال پذیری دانشجویان نام گذاری شده و طرح جامعی برای آن تدوین شده که از مهر ماه اجرایی می شود.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی