تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم عنوان کرد:

بروکراسی های اداری عامل تداوم چادرنشینی مردم سیل زده

فرمانده سپاه علی‎بن‎ابیطالب (ع) قم گفت: برخی موانع و بروکراسی‌های اداری در مناطق سیل زده، هنوز مردم را در چادر نگاه داشته است.

کد خبر: ۳۶۱۳۲
۰۹:۳۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

بروکراسی های اداری عامل تداوم چادرنشینی مردم سیل زده

دیدارنیوز ـ سردار سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه دوشنبه در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با قدردانی از تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری در برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری با همدلی و همراهی خود سهم مهمی در احیای ارزش‌ها دارند و در این‌باره اقدامات خوبی انجام شده است.
 
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم افزود: استان قم یکی از استان‌های مهم در حوزه دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی است، همان‌طور که رهبر انقلاب بار‌ها بر نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب تاکید داشته‌اند.
 
وی اظهار کرد: با وجود چنین جایگاهی برای قم در فقه شیعی و مرکزیت انقلاب، برخی از نگاه‌های جناحی و کم کاری‌ها موجب شد حق مردم در بسیاری از موارد نادیده گرفته شود.
 
سردار شاهچراغی بیان کرد: از میان ۱۰ آسیب اجتماعی ۴ مورد شامل طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی مانند بدحجابی از مواری است که قم را درگیر برخی از مسائل و مشکلات کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نگاه مسئولان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در قم به هیچ عنوان سلبی نیست بلکه در تلاشند با نگاهی فرهنگی و اجتماعی به مقابله با این آسیب‌ها بپردازند، همه باید پای کار باشند تا آسیب‌های اجتماعی از بین برود.
 
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم گفت: اعتیاد یکی از مسائل جدی در قم است که برای ساماندهی معتادان متجاهر قرار شد اردوگاهی در قم متفاوت از کمپ‌های فعلی ایجاد شود.
 
وی افزود: تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان از منابع کشوری برای تشکیل اردوگاه بهاءالدینی سپاه استان هزینه شده است که فاز نخست آن با نگهداری ۱۰۰ معتاد متجاهر راه‌اندازی شده است.
 
سردار شاهچراغی اظهار کرد: موازی‌کاری برخی از دستگاه‌ها در برخورد با آسیب‌های اجتماعی موجب به هدر رفتن اعتبارات می‌شود، در سال قبل ۶ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌ها در قم هزینه شده است که خروجی نداشت.
 
وی بیان کرد: با احصای آمار و ارقام از بخش‌های مختلفی، چون سازمان فرهنگی شهرداری، دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد، ۱۵منطقه درگیر آسیب اجتماعی در قم شناسایی و ۱۵ شورای محله با محوریت این آسیب‌ها تشکیل شد.
 
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم افزود: همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی در حاشیه‌های شهر قم، با قرارگاه‌های تخصصی سپاه پاسداران و بنیاد برکت، اقداماتی را در دست اجرا قرار دادیم.
 
وی عنوان کرد: سپاه قم اقدامات مهمی را در مناطق سیل‌زده بر عهده گرفت و خانه‌های تخریب شده ۲۴ روستا را تحت پوشش قرار داد و برای ساخت و ساز ۵۰۰ واحد مسکونی وارد منطقه شد.
 
سردار شاهچراغی بیان کرد:سپاه قم ۲ قرارگاه در شهر‌های معمولان و چگنی لرستان ایجاد کرده و همچنان مشغول خدمت‌رسانی هستیم، اما برخی موانع و بروکراسی‌های اداری در مناطق سیل زده، هنوز مردم را در چادر نگاه داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی