تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

دستگیری یکی دیگر از متهمان پرونده ایرانشهر

News Image Lead

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌وبلوچستان از دستگیری یکی دیگر از متهمان پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد.

کد خبر: ۳۵۵۱
۱۰:۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با میزان، گفت: با توجه به رایزنی ریاست دادگاه فنوج و همکاری معتمدان و ریش‌سفیدان، متهم از سوی خانواده خودش به صورت خودمعرف به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: دادگاه شهرستان فنوج با هماهنگی نیروی انتظامی و با دستور دادستان مرکز استان سیستان‌وبلوچستان، متهم «م. ق» را به ایرانشهر اعزام کرد.

 در این حال، رئیس‌ کل دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان از رد ادعای یکی از شاکیان پرونده ایرانشهر درباره تجاوز، از سوی پزشکی قانونی خبر داد و گفت: دو شاکی جدید به این پرونده اضافه شده است، اما این دو فرد ادعای تجاوز ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دستور دادستان ‌کل کشور مبنی بر تحت تعقیب قرارگرفتن عامل انتشار خبر کذب تجاوز به 41 دختر در ایرانشهر اظهار کرد: همه مسائل در حال بررسی است؛ اصل موضوع صد درصد دروغ نبوده است، اما  مقداری بزرگ‌نمایی شده بود. در حال بررسی هستیم تا ببینیم چقدر موضوع صحت دارد و چقدر بزرگ‌نمایی شده است و در صورتی که بزرگ‌نمایی شده باشد، با عامل آن برخورد می‌شود. حمیدی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: همچنان یک نفر از متهمان در بازداشت است، اما علاوه بر دو، سه‌نفری که با ادعای تجاوز شکایت کرده بودند، یک نفر نیز به تعداد شکات اضافه شده، اما شاکی جدید ادعای تجاوز ندارد و مدعی است که مورد آدم‌ربایی و ضرب‌وجرح قرار گرفته است.

رئیس‌ کل‌ دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان افزود: خانمی هم شکایت کرده و گفته که این افراد درصدد ایجاد مزاحمت برای دخترانش بودند.

به‌گفته این مقام قضائی، از افرادی که تحت عنوان تجاوز به عنف شکایت کردند، یک نفر از سوی پزشکی قانونی تأیید و یک نفر هم رد شده است.

حمیدی یادآور شد: چهار، پنج نفر از متهمان این پرونده نیز شناسایی شده و تحت تعقیب هستند و تحقیقات لازم برای شناسایی آنها انجام شده و با توجه به سیطره اطلاعاتی لازم بر این افراد، ممکن است به‌زودی دستگیر شوند. رئیس‌ کل دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان افزود: هیچ‌کدام از مظنونان شناسایی‌شده از کشور خارج نشده‌اند.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی