تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پروانه مافی در گفت‌گو با خانه ملت مطرح کرد:

ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستان؛ راهکاری برای کاهش ترافیک تهران

News Image Lead

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ممنوعیت یا محدودیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی را راهکاری برای کاهش بار ترافیکی شهر تهران دانست و گفت: این طرح باید با در نظر گرفتن ضرورت‌های ترددی شهروندان شهرستانی اجرا شود.

کد خبر: ۳۵۲۶۶
۱۴:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز _ «پروانه مافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت درباره محدودیت یا ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران، گفت: با توجه به اینکه عنوان می‌شود عامل نیمی از ترافیک موجود در تهران خودرو‌های پلاک شهرستان هستند این طرح را می‌توان با شرایطی در دستور کار قرار داد.
 
تهران از محروم‌ترین استان‌های کشور است
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهران در حال حاضر خسارات سایر شهرهای کشور را نیز تحمل می‌کند، افزود: امروز تهران در زیرساخت‌های اساسی مانند زیرساخت‌های آموزشی پس از سیستان و بلوچستان محروم ترین استان کشور محسوب می‌‎شود یا در اخذ مالیات با وجود اینکه در کسب مالیات تهران در رتبه‌های بالا قرار دارد ولی هزینه کرد و مصرف آن در تهران بسیار پایین است.
 
وی محدودیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران را موجب کم شدن بار ترافیکی و کمتر شدن معضل آلودگی هوا به ویژه در فصل سرما که پدیده وارونگی هوا نیز مواجه هستیم، دانست و گفت: البته باید در این طرح برای شهروندان غیرتهرانی که می‌خواهند از امکانات خدماتی، درمانی، رفاهی یا آموزشی پایتخت نیز بهره مند شوند نیز تدبیری اندیشیده شود تا آن‌‎ها با مشکل مواجه نشوند.
 
مافی با تأکید بر اینکه هر شهروند ایرانی حق استفاده از پایتخت را دارد، افزود: از سوی دیگر حمل و نقل عمومی درون شهری پایتخت نیز باید به نحوی باشد که بتواند پوششی سراسری برای مردم داشته و در این صورت است که می‌‎توانیم روی این موضوع سرمایه گذاری کنیم.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان ضمن اعلام موافقت خود با طرح مذکور، عنوان کرد: موافقت من با این طرح به شکل مشروط و با لحاظ شرایط  عنوان شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی