تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

صدور احکام «معلم تمام وقت» از اول مهر

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام معلم تمام وقت از اول مهرماه خبر داد.

کد خبر: ۳۵۱۲۰
۱۴:۲۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی الهیار ترکمن در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش به تشریح و تبیین برنامه‌های سال تحصیلی جدید پرداخت و با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: یکی از اجزای اصلی پروژه مهر تامین نیروی انسانی است که کار آن از زمستان ٩٧ آغاز شد و با تعامل با تمام مدیران کل تا امروز ادامه داشته است .

الهیار با بیان اینکه هیچ کلاسی در شروع سال تحصیلی نباید بدون معلم باشد،گفت: از٨٧٠ هزار نفر نیروی شاغل درآموزش و پرورش؛ ۶۴ درصد معلمان، ١١درصد نیروهای حق التدریسی، ۵ درصد نیروی کیفیت بخشی و٢٠ درصد مدیریت آموزشگاهی هستند که کلیت شاکله نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه اضافه کرد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش توزیع نامتوازن نیروی انسانی در استان‌ها است،که بررسی‌های زیادی برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تامین نیرو در مدیریت آموزشگاه به صورت کامل انجام گرفته است و این تامین به صورت کسری در تامین معلم به وجود آمده است.

وی اذعان کرد: سال٩٧ در طول سال تحصیلی بازنشستگی نیروی انسانی داشتیم و هر چه سال گذشت به حجم ساعات حق التدریس اضافه شده است که این حجم بر روی برنامه ریزی مالی تاثیر گذاشته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در برنامه ریزی نیروی انسانی کمک کنید تا ابتدای سال بازنشستگی نیروی انسانی یا مرخصی‌ها اتفاق بیفتد تا بر مبنای آن حق التدریس استان‌ها شکل بگیرد و باید برای ادامه سال تحصیلی برنامه‌ای برای نگهداشت نیروی انسانی داشته باشیم.

الهیار با اشاره به اصل تفاهم نامه‌های نیروی انسانی استان‌ها، اظهار کرد: حدود ١٢میلیون و۶٨٠ هزار دانش آموز و ۵١٢ هزار کلاس برای شروع سال تحصیلی پیش بینی شده است.

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش، وی در پایان گفت: از اول مهرماه صدور احکام معلم تمام وقت صورت خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی