تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

رسانه‌های صهیونیستی: حزب‌الله قادر به هدف قرار دادن جاده‌های امن است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به توان حزب‌الله لبنان برای هدف قرار دادن راه‌ها در اراضی اشغالی که گفته می‌شود امن هستند، اذعان کردند.

کد خبر: ۳۳۹۳۰
۰۹:۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به حمله موشکی اخیر حزب‌الله لبنان به دو خودروی نظامی اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند که سربازان در این دو خودرو مسیر حرکت را به شکل درستی انتخاب و برنامه‌ریزی نکرده بودند و گمان می‌کردند که حزب‌الله قادر به رصد آنها در پشت مرزها نیست.

طبق گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل، سربازان رژیم صهیونیستی در این عملیات با خوش‌شانسی جان سالم به در بردند و حزب‌الله ثابت کرد می‌تواند راه‌هایی را که امن تلقی می‌شد، هدف قرار دهد.

شبکه ۱۳ این رژیم نیز اذعان کرد، موشک "کورنت" شلیک شده توسط حزب‌الله به خودروی اسرائیلی اصابت کرد و این شانس بود که سربازان را از مرگ نجات داد.

شبکه کان نیز در این باره اعلام کرد، سربازان اسرائیل دستورات حرکت در مسیری که برای حزب‌الله قابل رصد بود را نقض کردند و در این باره تحقیق خواهد شد.

این شبکه در ادامه ویدیویی که حزب‌الله از عملیات "آویویم" منتشر کرد را "چشمگیر" توصیف کرد.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین گزارش دادند که به دلیل تنش امنیتی، کلیه رزروها در اماکن توریستی در شمال اراضی اشغالی لغو شد. همچنین این رسانه‌ها بعد از پایان سخنرانی سید حسن نصرالله بخشی از اظهارات او را که درباره ترس اسرائیل و فرار ارتش آن بود، منتشر کردند.

در همین حال خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی گفت: رسانه‌های اسرائیلی شروع به انتشار صحنه‌های از مقاومت در عملیات "آویویم" کرده و عناوینی را برای این عملیات انتخاب کردند؛ عناوینی مانند "حزب‌الله به هدف زد و نتانیاهو را به چالش کشید."
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی