تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

عملیاتی شدن ۹۴ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید زنجان

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار و ۹۴ درصد مصوبات آن عملیاتی شده است.

کد خبر: ۳۳۳۷۳
۱۱:۵۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

عملیاتی شدن ۹۴ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید زنجان

دیدارنیوز ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتایج برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل واحد‌های دارای مشکل، ملموس بوده و تمام مصوباتی که بر عهده دستگاه‌های اجرایی استان بوده، عملیاتی شده و تعداد مصوبات اجرا نشده درون استانی در حد صفر است.
 
ناصر فغفوری خاطرنشان کرد: در مجموع از سال ۹۴ تا کنون ۱۷۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و ۷۳۸ پرونده در آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.
 
وی افزود: در جلسات برگزار شده سال جاری نیز ۴۳ پرونده مورد بررسی قرار گرفته که ۹۰ مصوبه در پی داشته است.
 
فغفوری ادامه داد: هم‌اکنون ۵۲ مصوبه اجرایی شده و ۳۸ مصوبه نیز در دست اجرا است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شخص مقام عالی استان در تمام جلسات این کارگروه که در محل واحد‌های تولیدی در سطح استان برگزار می‌شود، حضور یافته و در حاشیه جلسات نیز به همراه مدیران اقتصادی استان از نزدیک از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید و دستور پیگیری مسائل و مشکلات را به مدیران مربوطه صادر می‌کند.
 
گفتنی است: با تدبیر استاندار زنجان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی، پیگیری و رفاه حال صنعتگران و تولیدکنندگان در واحد‌های تولیدی مورد نظر برگزار می‌شود که تاکنون به تصمیم‌های مناسب و راهگشا منجر شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی