تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
"دیدارنیوز" به حواشی محکومیت قضایی حجت الاسلام «عباس تبریزیان» پدر طب اسلامی ایران می‌پردازد؛

با نام دین با جان مردم بازی نکنید!

حجت الاسلام عباس تبریزیان تا پیش از دستگیری، مدعی بود روزانه ۵۰۰ نفر را ویزیت می‌کند که عده‌ای از آن‌ها ساکن کشور‌های خارجی هستند و در اماکنی چون فرودگاه نیز مردم برای دیدار با او صف می‌کشند. این خبرگزاری همچنین مدعی شده بود تبریزیان از اروپا و آمریکا پیشنهادات متعددی برای کار و اقامت داشته است، حتی آن‌ها قول داده‌اند چنانچه وی به اروپا عزیمت کند و آن‌ها معجزات درمانی او را ببینند همگی مسلمان شوند. تبریزیان همچنین مدعی است که رئیس بیمارستان «سرطان هلند» شخصاً به او مراجعه کرده و حتی پیشنهاد ازدواج هم به او داده است.

کد خبر: ۳۳۰۷۵
۱۳:۴۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

با نام دین با جان مردم بازی نکنید!دیدارنیوز ـ مرضیه حسینی: در طی چند سال اخیر، اقبال به طب سنتی و اسلامی رشد فزاینده‌ای داشته و مردم ناامید از طب مدرن و بی اعتماد به آن به ویژه به دلیل تجاری شدن پزشکی و پولکی بودن برخی از پزشکان و حوزه درمان، از نقاط مختلف کشور به امید شفا گرفتن از طبیبان مدعی تخصص در طب سنتی و اسلامی به مطب‌های این افراد (یا به اصطلاح آنان محکمه ها) می‌شتابند.

گرایش مردم به طب سنتی و اتخاذ الگوی تغذیه به شکل سنتی و همچنین استقبال از مصرف دارو‌های گیاهی، دمنوش ها، شربت‌ها و نوشیدنی‌ها و به صورت کلی انواع خوراکی‌های گیاهی و سنتی موجب رونق عطاری‌ها و مغازه‌های فروش محصولات ارگانیک و اصطلاحا طبیعی و بدون دستکاری صنعتی شده است.

در طی سالیان گذشته، آگاهی مردم نسبت به تجاری شدن صنعت غذا و پولساز بودن این بخش برای دست اندرکاران تولید و توزیع به قیمت به خطر انداختن سلامتی مردم و کسب اطلاعات جدید نسبت به استفاده از تراریخته‌ها، افزودنی‌های غیرمجاز و انواع نگهدارنده‌های نامناسب در صنعت غذا، نوشیدنی و حتی سبزی و میوه، سبب شده که طیفی از مردم شدیدا به سوی احیای تغذیه ایرانی و حتی آشپزی اصیل ایرانی حرکت کنند. افزایش عجیب آمار بیماری‌هایی همچون سرطان و «ام اس» که گفته می‌شود به دلیل تغذیه نامناسب ایرانیان است نیز تاثیر بالقوه‌ای بر گرایش مردم به سمت هر آنچه سنتی نامیده می‌شود اعم از پزشکی و غذا داشته است.

این اقبال، امکانی را برای عده زیادی ایجاد کرد که تحت عنوان حکیم یا طبیب، داروساز، مشاور تغذیه به صورت سنتی و تولید کننده محصولات ارگانیک، شروع به فعالیت کنند. پس از موفقیت طب سنتی در جلب نظر و اعتماد مردم، شیوه دیگری از طب با نام طب اسلامی که به واقع نافی طب مدرن بوده و مدعی است با کمک احادیث و ادعیه و با استفاده از دارو‌ها و غذا‌هایی که با دستور اسلامی تهیه می‌شوند می‌توان بیماری‌ها را درمان کرد نیز رایج شد.

طب سنتی و اسلامی برخلاف تصور عامه مردم، نه تنها هم پوشانی با هم ندارند بلکه در بسیاری از موارد در مقابل هم هستند. این درحالی است که منابع این دو در برخی موارد، مشترک است. طب سنتی، مدعی مضر بودن و بی اثر بودن طب مدرن؛ خاصه به دلیل ریشه غربی آن نیست و در مواردی مانند سونوگرافی، آزمایش خون، ایدز و هپاتیت و یا بیماری‌های استخوان از دستاورد‌های طب مدرن نیز کمک می‌گیرد. طب اسلامی رایج در کشور، اما طب مدرن را غربی، اسرائیلی و شیطانی می‌داند و مدعی است این نوع از پزشکی باید به نفع پزشکی اسلامی که منبع اصلی آن احادیث ائمه هستند کنار برود.

 
 
با نام دین با جان مردم بازی نکنید!
 

پزشکی مدرن اباطیل و حقه است!

یکی از این محکمه‌های طب اسلامی که در سال‌های اخیر، بسیار مورد اقبال مردم قرار گرفت، مطب و داروخانه حجت الاسلام عباس تبریزیان بود که از جانب شاگردانش در حوزه به «ابن سینای حوزه» معروف شده است. عباس تبریزیان که مدعی است هرآنچه بشر در حوزه پزشکی نیاز دارد در اسلام و کلام ائمه آمده و پزشکی مدرن، مُشتی اباطیل برای سرکیسه کردن مردم است، هم اکنون به جرم فعالیت و اقدام به امر درمان و داروسازی غیر تخصصی که جان بسیاری از افراد را به خطر انداخته، از طرف دادسرای ویژه روحانیت و همچنین وزارت بهداشت محکوم گشته و کارگاه‌ها و مطب هایش پلمب شده است.

پایگاه اینترنتی «داروی اسلامی» که از جمله وب‌سایت‌های فعال در زمینه طب اسلامی است، زیر نظر تبریزیان اداره و دارو‌های ساخت او که تقریبا در تمام زمینه‌ها تولید می‌شد را تبلیغ کرده به فروش می‌رساند.

دارو‌هایی از قبیل «آمادگی رحم»، «تقویت عصب»، «صاف‌کننده خون»، «تقویت و درمان ضعف مغز»، «تقویت قلب امام رضا» و «سرکه حضرت مریم (س)» از جمله تولیدات او بود. انواع شربت ها، محلول‌ها و پودر‌ها نیز تحت عنوان شربت و یا قرص امام رضا و یا منتسب به نام یکی از ائمه اطهار (ع) توسط تبریزیان و همکارانش به فروش می‌رسید.
 
عباس تبریزیان کیست؟
 
حجت الاسلام عباس تبریزیان که در دوره ای، در نجف نیز درس خارج فقه داده است، دارای مطب، داروخانه و مرکز طب اسلامی در قم بود و رسانه‌هایی، چون خبرگزاری فارس، تسنیم، بسیج نیوز و راسخون، مطالب و فیلم‌های وی را پوشش می‌دادند و کسانی، چون رائفی پور نیز شدیدا از او حمایت می‌کردند. اساتید حوزه علمیه قم نیز به دیدار وی رفته و از او برای تدریس طب اسلامی در حوزه علمیه دعوت به عمل می‌آوردند. حمایت شبکه‌های تلویزیونی همچون شبکه جهانی ولایت و همچنین برخی نهاد‌های خاص در کشور نیز در مشهور شدن تبریزیان موثر بود.

خبرنگار دیدارنیوز در گفتگو با یکی از طلبه‌های حوزه علمیه قم که از منتقدین تبریزیان است، از روند مشهور شدن و فعالیت تبریزیان در حوزه درمان پرسید که وی در پاسخ گفت: «طیفی از روحانیون و طلبه‌های قم از جمله سید کاظم طباطبایی مسئول موسسه دارالحدیث وحجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی ایازی نسبت به فعالیت ایشان انتقادات جدی وارد کردند. ایشان در آغاز فعالیت خود در اصفهان و سپس مشهد و قم تنها به تفسیر روایات و احادیث طبی و آموزش الگوی زندگی اسلامی اشتغال داشت، اما کم کم به حوزه درمان بیماری‌ها نیز ورود کرد و دارو‌های خود را به سراسر کشور پخش کرد. خود بنده بار‌ها به روش درمانی ایشان در خصوص بیماری‌هایی مانند بارداری‌های خارج از رحم، کبد و قلب که منجر به حتی مرگ بعضی از افراد شده بود انتقاد کردم.»

معاون پیشین طب سنتی وزارت بهداشت نیز از مرگ افرادی خبر داد که باید پیوند کبد می‌شدند، اما به توصیه تبریزیان منصرف شده و پس از مدت کوتاهی، فوت کردند.

اوتیسمی‌ها جن زده اند!
 
پیش از این، خبرگزاری تسنیم در طی مصاحبه با تبریزیان نوشته بود که وی روزانه ۵۰۰ نفر را ویزیت می‌کند که عده‌ای از آن‌ها ساکن کشور‌های خارجی هستند و در اماکنی، چون فرودگاه نیز مردم برای دیدار با او صف می‌کشند. این خبرگزاری همچنین مدعی شده بود تبریزیان از اروپا و آمریکا پیشنهادات متعددی برای کار و اقامت داشته است، حتی آن‌ها قول داده‌اند چنانچه وی به اروپا عزیمت کند و آن‌ها معجزات درمانی او را ببینند همگی مسلمان شوند. تبریزیان همچنین مدعی است که رئیس بیمارستان «سرطان هلند» شخصاً به او مراجعه کرده و حتی پیشنهاد ازدواج هم به او داده است.

وی در وب سایت طب اسلامی ادعا کرده که این طب، یشرفته‌ترین طب دنیا است چرا که جبرئیل آن را به پیامبر و از طریق او به اهل بیت الهام کرده است. او همچنین مدعی بود حدود ۱۱ هزار روایت طبی جمع‌آوری کرده که بر اساس آن‌ها می‌توان تمامی بیماری‌ها را درمان و تمامی مسائل پزشکی را بررسی و حل کرد و نیازی به طب مدرن نیست.

به طور مثال، تبریزیان درباره بیماری اوتیسم گفته بود: «اوتیسم نوعی معلولیت ذهنی است که در روایات به «خبل» یاد شده است.» وی ضمن آن که منشأ این بیماری را ضایعه نخاعی کامل نشدن مغز معرفی کرده آن را معلول جن می‌داند که در نطفه یا هنگام زایمان به مغز نفوذ می‌کند. او همچنین همبستری در زمان قاعدگی را نیز از علل ابتلا به اوتیسم می‌داند و راه درمان را بخور (بخار) حضرت مریم (س)، قطره سداب سرکه، داروی جامع امام رضا (ع) به همراه آب انار، داروی ترکیبی عقل، داروی تقویت عصب و داروی طریفل بیان می‌کند که همه را نیز خود می‌سازد.

تبریزیان همچنین با واکسیناسیون کودکان مخالف است و در این زمینه با استناد به اصول کافی می‌گوید: برای واکسیناسیون طبیعی و طبق دستورات اسلامی باید چند کار را با دقت و زیر نظر استاد مجرب انجام داد: چکاندن دو قطره جاوشیر مخلوط با آب باران در بینی نوزاد در بدو تولد، گفتن اذان در گوش راست نوزاد و اقامه در گوش چپ (جلوگیری از جن زدگی و ترس و…)، استفاده از ظرف مشترک با دیگران خصوصا ظرف آب خوردن، حجامت در نقره سر نوزاد (گودی پشت سر)، استفاده از داروی امام کاظم (ع)، خواندن سوره ناس و فلق هر کدام سه مرتبه و توحید ۱۰۰ مرتبه. (اگر نمی‌توانند ۵۰ مرتبه هر شب تا نوزاد بزرگ شود)
 
 
با نام دین با جان مردم بازی نکنید!
 

عمل قلب نکنید، به دانه بخورید!

حسین حسینی یکی از افرادی است که برای گرفتگی عروق قلب به تبریزیان مراجعه کرده است. پزشکان به او گفته بودند لازم است قلبش را عمل کند. پس از مراجعه به حجت الاسلام عباس تبریزیان، وی شدیدا با انجام عمل مخالفت کرده و گفته بود به وسیله داروی باز کننده عروق قلب و مصرف «به دانه» و خوردن اسپند و مصرف گوشتی که در شیر پخته شده باشد می توان مشکل را حل کرد. تبریزیان برای مشکل دریچه های قلبی نیز مصرف قرص قلب امام رضا و همچنین گرسنگی دادن به بدن را توصیه کرده بود.
 
 
با نام دین با جان مردم بازی نکنید!
 

کارگاه تولید دارو؟؟؟
 
در دی ماه ۱۳۹۷ اعلام شد در مشهد سه سوله متعلق به عباس تبریزیان شناسایی شده که در آن‌ها کار تولید، بسته بندی و انبار دارو صورت می‌گرفته است. خبرها حکایت از آن داشت که وضعیت کارگاه مذکور از حیث بهداشت و استاندارد به حدی وخیم بوده که به دستور مقامات قضایی پلمب شده است.

در همین ارتباط، دکتر سیدجواد مجتبوی مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در واکنش به این خبر به سود سرشاری که این داروهای غیربهداشتی و تقلبی نصیب تبریزیان و شرکایش می کرد خبر داد.

حامیان با نفوذ تبریزیان

با نگاهی به فعالیت های رسانه ای و همچنین سخنرانی های تبریزیان و حامیانش در سالهای گذشته متوجه حمایت جریان منسوب به اصولگرا و نهادها و موسسات حامی آنها از ترویج و اشاعه الگوی درمانی تبریزیان می شویم.
 
نکته دیگر در این رابطه واکنش های منفی به دستگیری و محکومیت عباس تبریزیان است که از طرف تعدادی از حوزوی ها، غرب ستیزان و اصولگرایان صورت گرفته است. هواداران او و اساسا طرفداران این نوع از طبابت و درمان، معتقدند که طب اسلامی در مقابل طب مدرن که در واقع ارمغان غرب است قرار دارد و بهتر است ایرانیان از میراث اسلامی و ایرانی خود در حوزه سلامتی و بهداشت برخوردار شوند و خود را به پزشکی غربی نسپارند.

مصداق این نظر حامیان، سخنرانی تبریزیان در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۴ در حسینیه ثارالله شیراز و در جمع پاسداران سپاه و با حضور حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه شیراز است که وی طی این سخنرانی، طب مدرن و داروسازی را برساخته صهیونیست ها دانسته است.

همچنین بسیج نیوز در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۶ گزارش داده که آیت‌الله تبریزیان در همایشی تحت عنوان همایش طب اسلامی با موضوع تخصصی اطفال به همت مجموعه‌ی فرهنگی مبین در حسینیه شهدای بسیج ناحیه بسیج امام صادق اصفهان سخنرانی کرده است. تبریزیان همچنین در تاریخ ۱ دی ۱۳۹۵ در برنامه ای دیگر در پایگاه مقاومت بسیج انصار الحسین بوشهر حاضر شده و به سخنرانی با موضوع ترویج طب اسلامی پرداخته است.
 
 
با نام دین با جان مردم بازی نکنید!
 
 
تبریزیان در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خراسان شمالی نیز گفته است: «در طب اسلامی درمان سرطان و بیماری ام‌اس، مانند درمان سرماخوردگی بوده و راحت درمان می‌شود.»

به گزارش صدای پزشکان، وی طی سخنرانی های خود در حوزه علمیه امام جواد کرج و نشستی که در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۴ به همت اداره اوقاف یزد برگزار شده نیز ادعا کرده که مقصر رشد آمار سرطان، پزشکی مدرن است و تا 80 سال پیش، این بیماری وجود نداشته است.

صدای پزشکان در ادامه می‌نویسد حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)  نیز در دیدار با عباس تبریزیان، ضمن ابراز رضایت از اقدامات او، خواهان گنجاندن طب‌ اسلامی در دروس حوزه علمیه شده بود. همچنین آیت الله جزایری امام جمعه سابق اهواز نیز تبریزیان را ابن سینای زمان خوانده بود.
 
محکومیت به دلیل ایجاد مشکلات چشمگیر!
 
دکتر علیرضا عسگری مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در مورد محکومیت عباس تبریزیان و محمدحسین ناظری از سوی دادسرای ویژه روحانیت که به نام طب اسلامی در امر درمان مردم دخالت می‌کردند گفته است: «این افراد بدون داشتن مدرک، مجوز، مهارت و تحصیلات به طور وسیع در امر درمان مردم دخالت کرده که بنابه گزارش معاونت طب سنتی وزارت بهداشت، مشکلات چشمگیری در حوزه درمان و سلامت برای مردم ایجاد کرده، پیگیری‌های وزارت بهداشت و همکاری قوه قضاییه و دادگاه روحانیت سبب شد رای به محکومیت این دو نفر صادر گردد»

وزیر سابق بهداشت نیز ضمن گلایه از قوه قضاییه و نهاد‌هایی که حامی عباس تبریزیان بودند گفته بود: «چرا هیچ کس متعرض فردی که در لباس پیامبر و به اسم دین با جان مردم بازی می‌کند نمی‌شود؟» البته در همان زمان، صادق آملی لاریجانی رئیس وقت قوه قضائیه در واکنش به صحبت‌های وزیر بهداشت تاکید کرده بود: «قوه قضاییه در این فقره جرمی مشاهده نمی‌کند که اقدام کند»

رئیس فعلی قوه قضاییه، اما نظر دیگری دارد. محکومیت عباس تبریزیان و محمد حسین ناظری عضو شورای خبرگان طب اسلامی نشان می‌دهد که رویه جدید قوه قضاییه، مبتنی بر سختگیری نسبت به متخلفین است؛ به ویژه کسانی که دین را ابزار کسب و کار خود کرده اند.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی : ۱۶
غیر قابل انتشار : ۱۲
مجیدی طبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
46
75
دیدارنیوز یک تنه به قاضی رفته و قصد تخریب داره! این کار به دور از انسانیته.

این افتراها و تهمت ها به استاد تبریزیان نمی چسبه؛ فقط شما باید کار ایشون رو از نزدیک ببینید که معجزه می کنن.
بسه دیگه چقدر تخریب و فرافکنی و آتش افکنی؛ خسته نشدید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
بله؛ استاد تبریزیان در قلب ما جا دارن؛ ایشون خدمتگزار مردم هستند.
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
34
40
برادرعزیز اقای طبا
وزارت بهداشت بادستورو موافقت دادگاه ویژه روحانیت به دلیل تخلف و بازی باجان مردم دستگیرکرده این اقارو
مدارک و اظهارات مقامت هم که درمتن اومده
مجیدی طبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
آیا جان کسی با طب اسلامی به خطر افتاده؟
عزیز برادر اتفاقا با طب اسلامی مردم درمان شدن!
دادگاه روحانیت تحت تاثیر جو و قانون عدم مداخت غیر متخصص این کارو کرده همین!
وگرنه باز میگم طب اسلامی کارسازه؛
از طرفی من دارم میگم این خبرگزاری نفرت پراکنی کرده، همین؛ بدون استنادات قوی.
ناشناس
|
Sweden
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
وزارت بهداشت بزرگترین کلک باز هست و قصدش انحصار دارو و پزشکی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
40
43
این دارودسته طب اسلامی شیادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما دارید یه تنه با قاضی میری؛ همنطور که آقای مجیدی طبا گفتن، باید کارشون رو از نزدیک ببینید بعد قضاوت کنید؛ مطمئمم بعد از مشاهده، نظرتون من 180 درجه عوض میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
41
48
طب اسلامی طب برتر، استاد تبریزیان، استاد أفضل!

شما نمیتونید جلوی طب اسلامی رو بگیرید! چون مردم خواهان طب اسلامی هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
41
35
اقایون و خانم های عزیز
برام عجیبه که علی رغم دستگیری ایشون توسط سخت گیرترین مرجع دینی این کشور و به رغم اثبات تخلفات پزشکی ایشون که حتی منجربه مرگ شده
هنوز داریدازش دفاع میکنید
این مملکت تامردمی اینچنین داره جای جولان شیادان و کاسبان ازطرفی و اختلاس گرهاودزدها ازطرفه دیگه اس
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
این سختگیر ترین مرجع دینی کیه؟
تخلف پزشکی اش این بوده که بدون داشتن مدرک پزشکی اقدام به طبابت کردن؛ یعنی سنتی مردم رو درمان کردن؛ درمان موثر سنتی.
برادر/خواهر من کجا منجر به مرگ شده؟ها؟ اتفاقا باعث نجات جان مردم شده؛ سرطانی و امراض صعب العلاج درمان شدن؛ شما همینطوری داری میگی؛
حساب ایشون از شیادان و کاسیان و پزشکانی که به فکر جان مردم نیستن و به فکر پول و درآمد خودشونن جدائه. شما هنوز ایشون رو نشناختی!
مردم با نسخه های ایشون درمان شدن؛ چرا شایعه درست می کنید؟
حکم دادگاه روحانیت مبنی بر عدم طبابتشون، فقط به خاطر نداشتن مدرک پزشکی و به اصطلاح خودشون مداخلت در کار پزشکانه؛ همین! نه به خاطر مردن مردم!
کجا کسی مرده؟ وگرنه حکم سنگین تر می بریدن براش؛
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
همیجور نمی شه به کسی تهمت زدتاچیزی ثابت نشده
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
24
19
آقای مصطفی
برید یه کم درخصوص دادگاه ویزه روحانیت مطالعه کنید که تا چه حد سخت گیره و هرگز یک روحانی رو به دلیل اینکه طب سنتی کار می کرده دستگیر نمیکنه تمام این سالها که ایشون غیرمجاز فعالیت می کردند با حمایت حوزه و نهادهای مثل سپاه بوده دیگه ببین فضاحت به کجا رسیده که خودشون دست به کار شدند و حمایتشون از این اقا برداشتند

ضمن اینکه

اگر شما درست مطالعه کرده بودید متن رو می فهمید که بسیاری از روحانیون قم هم با ایشون مخالف بودند و سخنرانی کردند اما حامیان این |آقا اینقدر قدرتمند بودند که صدای مخالفین به جایی نرسید

در مورد مرگ و میر هم اگر خوب خونده بودی گزارش رو اظهارات مسولین بهداشت رو می خوندی متوجه میشدی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
برادر/خواهر من طبق قانون مصوب، غیر پزشک حق ندارن طبابت کنن و در امر پزشکی دخالت کنن؛ هرکسی این کار رو بکنه با هاش برخورد می کنن؛ خب حالا آقای تبریزیان روحانی بوده، اینجا دادگاه روحانیت ورود کرده؛
بزرگوار آقای تبریزیان دستگیر نشدن! فقط ممنوع الطبابة شدن؛ یعنی حق ندارن طبابت کنن؛ حکمشان این بوده؛من نمیدونم شما این دستگیر شدن رو از کجا آوردید؟!

ایشان با حمایت کل حوزه و کل سپاه فعالیت نمی کردن که! ایشون با حمایت بخشی از حوزه و بعضی از بزرگان حوزه فعالیت می کردن! چون توسط دادگاه روحانیت دادگاهی شده، حوزه حمایتشو برداشته شده؟! چه ربطی داره برادر/خواهر من؟! دادگاه روحانیت حکمش بر حوزوی ها ارجحیت داره!!
عزیز دل بله ایشون مخالف داشتن تو حوزه! اما موافق هم کم نداشتن تو حوزه! من میتونم برای شما نام ببرم.

دلیل و سند این مسئولین وزارت بهداشت کجاست؟ چرا دلیل متقن و سند معتبر ارایه نمی کنن؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
30
36
این ها باعث نمی شه استاد تبریزیان از چشم بیفتن! استاد تبریزیان در دل ما جا دارن! کسی که بیماری های سخت رو با هزینه کم و بدون چشم داشت مادی درمان کردن! خدا لعنت کنه کسایی رو که ایشون رو به سودجویی متهم می کنن!
خدایا استاد تبریزیان را برای ما حفظ بفرما!
مهدی
|
Canada
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آفرین
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
18
52
"سودجو" پزشکان امروزی هستن که برای درمان مردم خدادتومن پول میگیرن
مهدی
|
Canada
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
جانا...
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
26
44
طب فقط طب اسلامی

دروغگو و سودجو شما هستید که جلوی طب اسلامی رو می گیرید
نجمه دارابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
24
42
خدا شایعه درست کنندگان و افترا زنندگان و دروغگویان را لعنت کند

چرا به آیت‌الله تبریزیان دروغ می بندید؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
23
17
شایعه و دروغ چیهههههه
چرا نمی رید پرس و جو کنید ببینید این اقا الان کجاست و به دفتر دستک و به قول مطب هاش در چه حالی ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
هر کجا باشن زندانی و دستگیر نیستن

خب مطب هاش به خاطر مداخلت در کار پزشکان تعطیلن، همین.
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خود آقای تبریزیان الآن نجف تشریف دارن و شاگرد گرامی شون استاد تاجیک با مدارک معتبر در سراسر کشور شعبه دارن اسمشم شفابخش طب هست نه تنها ایران بلکه آذربایجان و پاکستان و افغانستان هم شعبه دارن مدارک اینها همه در سایت پژوهشکده شون موجوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
17
37
هیچ هم با نام دین با جان مردم بازی نشده؛ اتفاقا با نام دین مردم درمان شدن.

ابن ها همگی فرافکنی است! ا
اینها یا جهله یا کارهای مغرضانه جهت جلوگیری از طب اسلامی.

#طب_اسلامی_طب_برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
22
34
طب اسلامی هم مؤثره هم کم هزینه
آیت الله تبریزیان، تاج سر و خدمتگزار و درمان گر مردم هستند؛ دیگه این هجوه ها و داد و بیداد ها چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
23
31
لعنت بر تهمت زنندگان و افترا زنندگان

درود بر آیت الله تبریزیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
طب اسلامی حامی دارد حامی آن مردم مردم اند

شما دارید با خواست مردم مبارزه می کنید!
درود بر آیت الله تبریزیان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
18
26
تبریزیان بهترینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
آیت الله تبریزیان بهترینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
26
29
بخواین یانخواین بیشترمردم تبریزیان رادوست دارن
وحید مطهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
20
31
اتفاقا طب اسلامی جواب میده و عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
19
27
طب اسلامی
آیت الله تبریزیان
خدا جفتشون رو حفظ کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
آیت الله تبریزیان احیاگر طب اسلامی؛
خدایا ایشان را حفظ بفرما.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
26
22
دست عزیزان دادگاه ویژه روحانیت درد نکنه که دست افراد شیاد که با دین و سلامتی مردم بازی میکنند رو کوتاه کنه....دوست پدر من در سن ۶۴ سالگی بر اثر سکته شدید قلبی صبح زود هنگام اقامه نماز در دم در گذشت...جالبه که به توصیه تبریزیان از چند سال پیش داروهای قلبی به اصطلاح شیمیایی رو قطع کرده بود و به درمان های ایشون روی اورده بود..ایشون قبل از مراجعه به تبریزیان نزد پزشک متخصص انژیوگرافی کرده بود که به توصیه پزشک توصیه به استنت گذاری در عروق قلبی درگیر شده بود که تحت تاثیر تبریزیان به حرف های دروغ او اعتماد کرد و بعد از مدت نه چندان طولانی درگذشت.نفرین بر تبریزیان و دارو دسته شیادش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
من نمیوتنم به حرف شما اعتماد کنم
مدرک رو کنید
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
شما چاره ای جز توسل به تهمت و دروغ ندارید
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آیت الله تبریزیان که اعوذبالله خداوند نیست! سکته کرده! شما مگه دکتری از کجا تشخیص دادی که سکته ش بخاطر مصرف این دارو ها بوده؟ اونم در صورت راست گفتنت!
علی
|
United States of America
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
12
24
1.متاسفانه دادگاه ویژه روحانیت با وجود خدماتی که داشته عملا و به دلیل نداشتن جایگاه قانونی ( این دادگاه هیچ ارتباطی باقوه قضائیه ندارد و عملکردی شبیه برخی نهادهای امنیتی دارد. ....................!!!) دست بازی خصوصا در برخورد باطلاب و روحانیون دارد. به کوچکترین بهانه حتی حجامت طلاب بازداشت و محاکمه میشوند خصوصا اگر دولت پشت قضیه باشد

2. چرا وقتی وزارت بهداشت و پزشکان سالانه هزاران بیمار فلک زده رو راهی سینه قبرستان میکنند صدایی از شما بلند نمیشود؟ سالی 40 هزار شکایت علیه پزشکان که البته بسیاری از این موارد رفع و رجوع و ماست مالی میشود وفقط تعداد ناچیزی وارد فرایند قانونی قضائی میشود!

3. موفقیت طب اسلامی و سنتی به معنای بسته شدن دکان مافیای کثیف صنعت دارو و درمان است برای اینها موفقیت هر طبی غیر از طب جدید به معنای شکست است پس برای نابودی کشاندن طب سنتی و اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمیکنند
مهدی
|
Canada
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آفرین بر علی آقا
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
22
20
من یه قسمت از حرفهای ایشون رو در جایی گوش کردم خیلی مزخرف می کفت و به نطر میرسه از مغز و فکر کلا تعطیل باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
9
18
میخوام بگم کلا مملکت بی صاحب شده و اصلا نظارتی حتی بر نظام بهداشت و درمان نیست و هر ... پزشک شده و درمان می کنه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
3
17
من نه ایشون رو تایید میکنم نه کار شما رو که برداشتید چند مطلب رو از جاهای مختلف مونتاژ و به اسم مقاله منتشر کردید.
مشکل وزارت بهداشت با ایشان فقط مجوز نداشتن از وزارت بهداشت است.ان مکان هایی که از وزارت بهداشت مجوز دارند نیز از همین منابع برای طب سنتی و اسلامی استفاده میکنند توقع ما حداقل این است که کسی که این مقاله را مینویسد کوچکترین اشنایی با نوشتن نقد و جستار در این حوزه داشته باشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
6
22
اگر طب مدرن خوب بود این همه سرطان و کوفت و زهر مار و هزار جور بیماری جدید که معلوم نیست ریشه اش کجاست رو درمان میکرد.بچه من چند ماهه فقط تب شدید می‌کنه هیچ کاری هم از دست دکترا برنمیاد هیچ جواب درستی هم که بهت نمیدن.فقط تو خونه می شینم استامینوفن و پروفن بهش میدم و پاشویه میکنم.هر بار هم تب می‌کنه از دفعه قبل بدتر و بیشتر طول می‌کشه.با این وجود مجبورم دست به دامن طب اسلامی بشم.دکترا فقط کیهان پول سوا کنن از مردم.ولی به این دکتر طب اسلامی که هر وقت زنگ زدم جوابمو داد بدون هیچ هزینه ای.واقعا به کی باید اعتماد کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
11
26
متاسفم برای اون دسته از پزشک هایی که برای اثبات خوب بودنشون روزی ۱۵ تا قرص شیمایی به خورد مریضاشون میدن بعد میان اینجا راجب طب اسلامی اظهار نظر میکنن!!!
چطوری بی سواد؟؟؟
زینب خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
21
27
فکر کردین منو میتونید منو از تبریزیان دور کنید به هیچ وجه نمیتونید چون دیگر مغز من دیگر توسط شما شستشو داده نمیشه تبریزیان هر چیزی بگه حتی بگه خودتو از ساختمان بنداز قبول میکنم چرا؟ ایشان یازده هزار روایت خوانده و سخن ائمه را میگویند از مردم میخوهم به اینا گوش ندن و از یه گوش بگیرند و از گوش دیگر بیرون کنند که اینجا از یک چشم بگیرند و از چشم دیگر خارج کنند آخه حقوق پزشکان رفته پایین بخاطر همین نگران شدند دیگر نتوانند خانه ده طبقه و گران ترین ماشین را بخرند این طب مال خداست و من از خداوند اطاعت میکنم من نخوندم خدا تو قرآن نوشته باشه استامینوفن و آسپرین بلکه خواندم نوشته عسل زیتون خرما گاو گوسفند اصلا اینا را ننوشته پس من اعلام میکنم تا زمان مرگ حتی اگر هم بمیرم دیگر طب نوین را انتخاب نخواهم کرد تمام حتی اگر بمیرم چون دکترها یهود هستند واقعا دیدم یهودها از حجامت و فصد و رساله ذهبیه برای درمان استفاده میکنند اون وقت ما چی بخاطر پول به طب اسلامی ضربه میزنید آخه مرگ و میر طب اسلامی زیاده یا طب نوین یا همون بیمارستان ها من اون دکتری که بابا بزرگمو به کشتن داد حلال نمیکنم جهنم بسوزید چه حالی میده وقتی میبینم دکترها توی آتیش میسوزند و داد میزنند میدونید قشنگ ترین صدایی تا این لحظه شنیدم ناله های دکترها در جهنم است بله پولشون تموم داره میشه آخه میدونید داروی طب اسلامی ارزانتر از داروی طب نوین است پیوند کبد چه قدر گرونه آخه آهای دیدار نیوز اسم خوبی انتخاب کردی ان شاءالله پل قیامت صراط همدیگر را میبینیم مگه آدمی که میخواد بمیره و دیگه امیدی نیست مگه حتما باید با طب اسلامی درمان بشه نخیر اگر اینطور بود پس چرا امام رضا خودش را درمان نکرد با داروی جامع امام رضا چون میدانست دیگر میمیرد حتی با درمان پس اونی که دیگر عمرش تمام شده و عزرائیل جانش را میخواهد بگیرد دیگر با هیچ چیزی درمان نمیشود الآن ببینید سیاهدانه و عسل درمان تمام بیماری ها به جز مرگ است چون وقتی عمرت در حال پایان میباشد و بیماری بگیری هر چه قدر کاری کنه دیگه نتیجه نمیده مثل سکته قلبی که یک موقع قابل درمان یک موقع مرگ است دیگه انسان حای با بهترین سبک زندگی نباید زنده بمونه حتی پولدار ها و فقیر ها هم میمیرند عزرائیل به هیچ کس رحم نمیکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
شمابه پزشک روان مراجعه کن مشکلت جدیه توقرآن اسم پژووسمند نیومده سوارنشوباشتربرودکترمعاینه ات کنه
ابولفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
3
8
هه
Ma
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
7
10
متاسفانه من اشتباه کردم و داروهاشونو خریدم . چند تا قوطی داروی عطاری رو به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای من فرستادن .اینقدر جعبه ها کثیف و دارو ها بد بو بود که اصلا نتونستم استفاده کنم.اصلا قابل خوردن نیستن .بعدم دیگه جوابگو نیستد و پس نمیگیرن . اونهایی که تعریف میکنند خودشون هزینه کردن و دارو خریدن ؟؟؟؟؟ تو رو خدا مردمو گول نزنید منم با همین تعریفا گول خوردم . بعدم یه سری جاها خوندم اونایی که استفاده کردن هم تاثیری نداشته . پولتونو دور نریزید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
9
13
همتون حرفتون رو گفتین .دوست دارم آقای تبریزیان عمامش رو برداره ببینم چقدر مو داره .یک طبیب سنتی رو دیدم که به مردم چگونگی پرپشت شدن مو رو یاد میداد ولی خودش کچل بود .کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی .ما مردم باید یاد بگیریم در هر شغل و منصبی که هستیم صداقت بهترین درمانه نه اینکه به خاطر پول به مردم دروغ بگیم حالا چه در طب سنتی و چه در طب جدید .
xf hsghld
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دوست عزیز شاید یکی دلش بخواهد کچل باشد . بی ادبی نشه ولی به شما ربطی داره؟
مدرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
9
19
با سلام شما اگر می خواهید عادلانه قضاوت کنید چرا از خطاهای وحشتناک این پزشکان مدرن حرفی نمی زنید آیا کسی قدرت دارد از خطای پزشکی جدید آماری بدهد بنده خودم و اطرافیانم از این پزشکان جدید به غیر از ضرر چیزی ندیده ام و افراد بسیاری را می شناسم که از دست آنان معیوب یا فوت شده اند. چرا کسی اینها را محکوم نمی کند . اگر واقعا شما نگران جان مردم هستید گزارشی از خطای پزشکان جدید به مردم ارائه کنید. ولی بعید از است تاجران دارو و درمان های شیمیایی بگذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
6
8
اگه خودتونو ی خبرگزاری می دونید، اصل صداقتو ملاک قرار بدین... طب اسلامی و طب سنتی مغایرتی با طب مدرن نداره در جاهایی مکمل و در جاهایی کمک کننده ست
مجاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
10
9
این ...... که اوتیسم رو جن زدگی میدانه واکسیناسیون رو مضر سوادش در حد چهار تا کتاب .... است واقعا چطور طرف داری میکنین ؟؟... مغز ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
داروهای طب مدرن حاوی الکل هستند مثل شربت اکسکتورانت-دیفن هیدرامین کامپاند- شربت استامینوفن و چند تا شربت دیگه .. باید فت ه اکثر قرصهایی که به عنوان زمینه در آنها از گ استفاده می شود و به نظر پزشکان مشکلی ندارد، در واقع گچ همان خاک هست که اثر دارویی ندارد ولی در اسلام حرام می باشد و باعث کم خونی و بسیاری از بیماریها و در نهایت مرگ می شود اما به تدریج طوری که خیلی ها نمی فهمند اما بعضیها متوجه اثر دارو می شوند. و نکته سوم این که مسلملانا شما دشمن زیاد دارید.مطمئن باشید آنها کمر به قتل شما بسته اند به هر نحو که بتوانند حالا خود دانید نکته دیگر این که برخی داروها از نجاساتی مانند ادرار و مدفوع انسانی تهیه می شود و بسیاری موارد را از فرآورده های خوک میگیرند اگر قبول ندارید بروید تحقیق کنید............
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
6
11
سلام .هرچیزی هم مخالف داره هم موافق‌.دوستانی که موافقتشونو با آقای تبریزیان اعلام میکنن بنظرم مطلبو خوب نخوندن.بخاطراینکه فقط با دید حمایت ازایشون وکینه ازپزشکان اینا رو خوندن.الان طب سنتی و طب چینی و طب اسلامی بطور علمی و درمراکز معتبر دانشگاهی آموزش داده میشه و دوستانی که واقعا دنبال حقیقت هستن میتونن تحقیق کنن.. الان دوستان آقای تبریزیان و ایشون بعنوان نمادی از طب اسلامی خودشونو معرفی میکنن ولی ایشون گفته هاشونو چندبار روی سرطان آزمایش کردن؟
ایشون بدون آزمایش و حتی با حدیثهایی که منابعشون معتبرنیست اقدام به درمان میکنند.من خودم آشنایی دارم که برای طب سنتی ۳تا۴کتاب خونده و به هربیماری که میرسه حتی اونهایی که خونریزی شبکیه دارن درمان تجویزمیکنه.اونهم با صددرصد اطمینان.بارها بهشون گفتم شما نمیگی اگه خونریزی شبکیه ایشون بدون درمان صحیح منجر به کوری شد چکارکنن؟
خداوند در آیات قرآن کریم به انجیر و زیتون قسم خوردن و این یعنی در اینها اثرات بسیاره اما در قرآن کریم آیا تعداد رکعتهای نماز هم مشخص شده؟آیا رهبر ما که به حق هم به پیشرفت علمی جوانانمون اهمیت میدن خودشون به پزشکان مراجعه نمیکنن؟
پزشکان هم انواع مختلف دارن هم انسانهای متعهدی که دنبال درمان مردمن هم انسانهای بیخیالی که علمشونو تکمیل نمیکنن و دنبال سوددرمانی اند.خیلی ازپزشکان هم بخاطر اشتباهاتشون در درمان محاکمه شده و از درمان منع شده اند.پس هرجایی باید با افراد بطورقانونی برخورد بشه.درمورد اقای تبریزیان که درمان هربیماری رو قطعی میدونه و مردمو از واکسن منع میکنه هم باید برخوردهای قاطع صورت بگیره تا افراد سودجو در این زمینه جرات پیدا نکنن واردبشن.
اگه بچه ها دچار سیاه سرفه و آنفولانزا و سرخک بشن آقای تبریزیان جوابگو هستن؟؟بچه کسی که نمیخواد واکسن بزنه رو اگه در نطر نگیریم بچه های دیگه که با ایشون بازی کنن اگه واکسن نزنن آقای تبریزان جوابگوی بیماریشونه؟
من خودم دیدم افرادی که در زمینه طب اسلامی کار میکنن و بعد از دادن یه سری رژیم غذایی برای ناباروری توصیه میکنن که بیمارIVFانجام بده. آیا اگه همین پزشکی نبود ،خیلی از این ناباروریها درمان میشد؟ بیماران جنگی و تصادفی رو آقای تبریزیان درمان میکنه؟
کمی بهتر پیگیر علم و تقوا باشیم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
6
19
خدا حفظشون کنه من که ازشون معجزه دیدم چشم دشمناش کور بشه الهی
یامهدی
|
Czechia
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
7
16
خود ابو علی سینا هم اگر حالا در زمان حال بین ما زندگی‌میکرد مردم هزار جور شکایت و عذر و بهانه ازش میگرفتن...کتابش رو مسخره میکردن...دفترش رو پلمپ میکردن....و الا آخر
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
3
4
درود خدمت همه. اگر بخوای عادلانه قضاوت کرد باید گفت طب اسلامی و سنتی روش درمان خوبی هست ولی برای همه بیماری ها جوابگو نیست و طب مدرن هم جامعه نیاز داره. مثلاً اگر آزمایش و سونوگرافی و غیره نبود چطور امکان تشخیص دقیق بیماری را می شد داد. یا کسی که کلیه اش از کار افتاده و نارسا شده بدون پیوند کلیه یا دیالیز چطور می تونه با طب اسلامی مایعات اضافی بدن و سموم بدن را دفع کنه. هم در زمینه طب سنتی و اسلامی پزشک خوب و منصف داریم و هم در زمینه طب مدرن و برعکسش هم هست
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بله ما که ویزیت طب اسلامی شدیم دستور سونوگرافی دادن
ku36
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
11
6
اين آقا با سوزاندن كتاب داغ مارا زنده كرد و مرا ياد اسكندر ملعون سعد ابن ابي وقاص چنگيز وحشي و كسروي مرتد انداخت - كتاب هرچه باشه نبايد سوانده شود بلكه ميتوانست به پيروان خودش بگويد كه آنرا نخوانند
هادی
|
Canada
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
شما اگه میدونستید این کتاب تاحالا جان چند میلیون را گرفته و چه خانواده هایی را داغدا کرده. اگه از مافیای دارو که بعضی دوستان اشاره کردند و از مضرات درمان شیمیایی به درستی خبر داشتید اینطور قضاوت نمیکردید. پیشنهاد میکنم ویدیویی را با این نام تماشا کنید و بعد نظر بدید:""طب اسلامی2"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
4
2
در عوارض داروهای شیمیایی و شیمی درمانی و ترا ریخته ها هیچ شکی نیست شاید کتاب هاریسون باطل باشد ولی آتش زدن کار آدمهای ضعیف است شاید تبریزیان واقعا راست میگه
m.g
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
10
7
مملکت نیست که .... خونه است به خدا.
فردا یکی هم پیدا میشه و مردم را سوار بر بال ملائک به کره مریخ می برد.
تاسف تاسف تاسف
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
7
2
تا قبل کتابسوزی کسی کاریش نداشت. خودش با حماقت و ندانم کاری حماقت کرد. تو بگو مرد حسابی کتاب نسوزونده،کلی طرفدار سینه چاک داری.کتاب سوزوندی ک طرفدار جمع کنی؟ بیشتر باعث نفرت شدی.من قبلا دوست داشتم ایشون رو اما بجز بغض ندیدم،بجز بغض ندارم.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
3
8
باسلام خدمت شما دوست عزیز. اول از اینها طب اسلامی بر گرفته شده از احادیث امامان و ایات قرانی هست.پس نمیشود منکر این شد ولی شما می توانی منکر معجز بودن طب اسلامی بشوی عیبی هم ندارد چون خیلی ها از ما مسلمانان شناسنامه ای هستیم که باور نداریم به معجز بودن طب اسلامی این طبیعی است چون اینقدر از طریق جنگ نرم یهودیان روی افکار بعضی از ما کارکرده که قابل توصیف نیست. عیبی نداره اصلا که سالانه تعداد زیادی از ما ایرانیان عزیز بر اثر مصرف دارو های شیمیایی میمیرند. بنده کار به مافیا دارو ندارم ولی یکمی اگه دقت کنید میشه فهمید که این طب یهودی یک جای کارش لنگ میزند . چرا در خیلی از کشور های غربی دارند بر خلاف ما جهان سومی ها از دارو های گیاهی استفاده می کنند .انشالله در روز 22 بهمن در کنار پرچم یهودیان کتاب انها را هم به اتش میکشیم. (انتفام سخت)
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
6
3
ایشان همان اقایی هست که کتاب هاریسون رو‌اتش زدند
و گفتند رئیس بیمارستان سرطان هلند امده بود قم و یک شب هم مهمان ایشان بودند و ایشان شخصا براشون لحاف و تشک و بالشت پهن کردند
در ضمن مطلقه هم بودند و تمایل داشتند با ایشان ازدواج کنند
خوب شد نگفت به ایشان بلی و ابروی جهان اسلام رو بکل نبردند
البته از نظر روانشناسی ایشون مشکل دارند و باید درمان شوند
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چرا تو دکتر نشدی؟ قدرت تشخیص حق از باطل نداری بعد میگی باید درمان بشن؟
خداوند در قرآن کریم میفرماید به افراد مومن قدرت تشخیص حق از باطل را میدهم به عنوان پاداش تقواشون!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
6
1
امان ازجهل مقصراین جهالت ماییم که هرکس لباس اهل علم رامیپوشدوجان مردم رابه خطرمی اندازدباورداریم باباطرف 30سال رفته درس خونده زحمت کشیده اونوقت کسی میادمیگه طبق فلان حدیث که اصلا سندیت نداردمثلا داروی آترواسکلروزاینه وجراحی نکن به همون مقدسات قسم جان این آدم هادرخطرجدی قرارداردمتاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
5
2
در طب ایشون سوالی نیست و واقعا کارش درسته
من موندم از کجا آیت الله شده؟؟؟کدام مرجع تایید کرده
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
8
3
مردم ما دنبال خرافات هستن نمونش طرفدار های این آقا شما که مطمئنی ایشون کارش درسته طب رایج غربیه بچه ت رو واکسن نزن اگر راست میگی همین کارهایی که این آقا میگه بکن!
یه کم عقل هم خوبه
فکر
یکی از معصومین بیمار شده بود فکر کنم امام صادق یکی از یارانشون به ایشون گفتن چرا برای بهبودی خودتون دعا نمی کنید
فرمودن پروردگار شفای من رو در دست طبیب قرار داده
تا کی جهل و نادانی تا کی
ایت الله شاهرودی هم به این آقای تبریزیان اعتماد کرد چرا شفا نگرفت فقط دو سال در درمانش وقفه افتاد به طوری که دیگه کاری از دست پروفسور صمیعی هم نیامد
عروس عمه من هم از سرطان سینه ای که راحت درمان میشد مرد برای چی؟ فقط وفقط اعتماد به تبریزیان
تو رو خدا این دکان و دستگاه رو جمع کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
معلومه واکسن نمیزنم مگه عقلم کمه
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
9
3
ایشالا نسل همچین آدمایی از رو زمین برداشته شه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگه یکی توی طب اسلامی بمیره هزاران نفر توی طب مدرن مردن اخوی لطفا درست قضاوت کن
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
12
پسرم سالها از یبوست رنج میبرد پیش هزارن دکتر و فوق تخصص بردم حتی طب سنتی اما درمانی که از داروی ملین طب اسلامی گرفتم بسیار عالی بود و حتی به چند نفر دیگرم گفتم که استفاده کردند و نتیجه گرفتن
استاد کارش درسته حتی اکه سوزاندن کتابی باشه که شاید از بن مشکل داشته باشه
یه مشت نشانه خرباره اگه شیوه طبابت مدرن مفید بود این همه بیماریهای عجیب و غریب رو به افزایش نداشتیم
زنده باد طب اسلامی
شفایافته
|
Canada
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
2
9
همۀ این جوسازی ها و اتهام زنی ها بخاطر ترس مرگ آوریه که جامعۀ پزشکی را فراگرفته چراکه امثال ایت الله تبریزی کوس رسوایی این طب مافیایی (شیمیایی) را به صدا درآوردند. طبی که خودش بزرگترین مولد ویروس های خطرناکه و بزرگترین تجارت مافیایی را توسط دارو به راه انداخته و .....
ان شاالله به زودی ننگ ورسوایی اون معلوم تر خواهد شد
عبد خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
3
4
واقعا زشته برای این مردم که راجع به آقایی که رییس سرطان هلند ازشون دعوت کرد اینجوری دارن بد میگن، مگه شوخیه که رییس سرطان هلند از کسی دعوت کنه بابا یارو رییس سرطان هلند بوده به آقای تبریزیان گفته بیا اینجا درس بده تازه شوهر هم نداشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عبد خدا تو ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
8
1
ایشون و همفکرانشون تو قم .... نتونستن بکنن کرونا از قم شروع شد فکر کنم تاوان گناهانشونه
یه انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1
12
سلام. طب اسلامی طب برتر است و بیماری هارا درمان میکند. طب غربی طب استعماری است و فقط در بعضی موارد شاید بتواند کنترل کند و عمرا درمانی ندارد.اگر طب غربی طب درستی بود چرا باید روزانه هزاران نفر از از فشار خون سرطان و سکته و بیماری قلبی و عروقی جان خود را ازدست بدهند
#آینده_متعلق_به_طب_اسلامی_است
N
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
2
9
سلام کانال درمان شدگان در تلگرام عضو بشین با سند ومدرک ببینین که طب اسلامی درمان ایدز هم دارد.@TEBBISLAMII
#طب_اسلامی_طب_برتر
اله یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
2
11
باسلام جراح ومتخصص هستم حداقل از سال ۷۰ مشغول طبابت وجراحی هستم .همیشه زمانیکه در طبابت به درهای بسته میخوردم آرزو می کردم خداوند کمک کند تا بتوانم دردی ازمردم را به اذن الهی درمان کنم ساله تلاش کردم تا توانستم با کمک گرفتن از قرآن وروایات ائمه اطهار بسیاری از مشکلات لاینحل را حل کنم من امروز بعنوان یک جراح ومتخصص از قرآن و ائمه متشکرم که چشمهایم را باز کردند تا بدانن در بسیاری از موارد بجای تکیه بر علم ناپایدار ومتزلزل انسانی ازروایات واحادیث ائمه که البته متصل به وحی وذات الهی هستند ،کمک گرفته وبیمارانم را راضی وخوشنود سازم بهتراست همه پزشکان کمی تامل کرده وازاین سفره مبسوط الهی بی نصیب نگردند .
دکتر صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
1
11
من نه به تبریزیان کاری دارم نه به سایر حکیمان طب اسلامی ،اما سوالم این است مگر حضرت مسیح که کورها را شفا ومردگان را زنده میکردند طبیب بودند ،مگراز درمانهای ائمه ورسول الله در زمانهای مختلف میشود براحتی عبور کرد من امروز بعنوان یک پزشک متخصص زنان اعلام میکنم طب اسلامی در کنار طب مدرن میتواند در حل مشکلات بیمارانم کارساز باشد ومرا بارها وبارها از مخمصه های عدم تشخیص ودرمان بدون تکیه بر علم‌مدرن کمک کرده است من بعنوان یک متخصص تقاضا دارم در افکار واعتقادات خود تجدید نظر کرده وبه احادیث وروایات با آزمون وتجربه اعتماد کنید کاری که من سالها کرده واز آن بهره ها بردم .
امین
|
Turkey
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
6
3
ویزیت روزانه 500 نفر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شوخی خوبی بود.
خدا را شاکریم که دست این افراد فرصت طلب و دنیا دوست و بیسواد خیلی خیلی زود رو میشود.
خدا رو شکر که محکوم شدند. قوه قضائیه متشکریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بخدا قسم هنوز از این طریق درمان نکرده ای خدانکنه مریض بشید ولی دلم میخواد یه روز درمانش ببینی یه شماره بهت میدم بیا ببین ما با کمتر از 100 هزار تومان چه کیست هایی خارج کردیم شما چه بدی دیدین واسلام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
9
3
طرفداراش روغن بنفشه یادتون نره ....... بزارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
حتما میزاریم شما هم برید ادرار و منی خوک که تو داروهاتونه مصرف کنید
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
1
13
آینده متعلق به طب اسلامی است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
1
11
این همه مخالفت بعضی از پزشکان با طب اسلامی و داروی گیاهی به خاطر ترس از خراب شدن کاسبی و تجارتشان با سلامتی مردمه، تا کی میخواهید از جیب بیماران درآمدهای نجومی دربیارید؟ شما واقعا به فکر سلامتی مردمید؟ تا حالا چند بیمار به دلیل اشتباه و ضعف طب شیمیایی فوت کردن؟ چرا مدعی هستین طب شما تنها و بهترین راه درمان است؟
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
8
خداوندآیت الله تبریزیان وهمکاراشون راعمرطولانی دهدتابتوانندبه مریضهابیشترخدمت کنند
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
10
در خانواده ما دو نفر با تجویز استاد تبریزیان سریعا درمان پیدا کردن یکی ورم زانو و دیگری دفع سنگ کلیه با مصرف سه عدد قرص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
6
0
بعضی از مطالب رو از طب سنتی گرفتن راجب به مزاج وطبع روغن ها باقی دیگه نه تنها کلاه برداری هست دین رو هم خراب میکنند وقتی باهاشون حرف میزنی تنها جوابشون اینه, تو میگی علم امام از یه پزشک کمتره, ونمیدونی جواب چی بدی وگرنه هیچ استدلالی ندارند
امیرجباری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
6
0
سلام
پس چرا تو تبریز کوی فیروز بعد از مسجد انقلاب جنب املاک پدیده شخصی منزلی رو اجاره کرده و اقدام به ویزیت و درمان و پخت و پز و تهیه انواع داروی طب اسلامی میکنه بنام داود مقرب و کسی هم پیگیر نیست و تطارت و بازرسی نمیشه که با جان نردم بازی میشه به اسم اسلام و پیامبر و ائمه؟ جالبه که تا یک هفته الی ده روز تو نوبت قرار میدن.
ای کاش به این جور موورد که علنا جلوی چشم متن هست رسیدگی کنید قبل از هر اتفاق ناگوار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
جباری دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
1
10
بنده خودم از طب اسلامی مرتبط با ایشان استفاده کردم کاملا نتیجه گرفتم باز هم استفاده میکنم به خیلی ها هم توصیه کردم.
مشکل من دیسک کمر بود که بعد ۱ماه داروی شیمیایی و فیزیوتراپی وضع من بسیار بدتر شد و دو پزشک گفتن جراحی باید بشم. خدا شاهده بعد از ۳ روز استفاده از طب اسلامی آثار بهبودی شروع شد داروها هم همه گیاهی و ترکیب مشخص سویق نخود، ابن مسعود، رقیق کننده خون، لخته خون،
الهه
|
Germany
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
11
اصلا به این حرف ها توجه نکنید ، من خودم بیماری داشتم که پزشک گفته بود تا آخر عمر باید دارو مصرف کنم ،انقدر ازمایشگاه و دکتر رفته بودم و مدام باید ازمایش میدادم خسته شده بودم تا اینکه با ایشون اشنا شدیم ، من دو دوره چهارده روزه از داروی ایشون استفاده کردم و الان خدارو شکر دوسال میگذره که دارو استفاده نمیکنم
البته چون بار اولم بود خیلی قبولشون نداشتم میترسیدم استفاده کنم ، الانم هرشش ماه یه بار میرم ازمایش که ببینم دارو هاشون تاثیر ماندگار داشته یا نه ، خدارو شکر عالی جواب گرفتم ،تاثیرش ماندگار بوده
دخترم هم مشکل کم خونی شدید داشت و با داروهای ایشون درمان شدن
خدا حفظشون کنه ، لعنت به وزارت بهداشت صهیونیستی کشور ما
که نمیزارن ایشون فعالیت کند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
7
0
تبریزیان ابوجهل زمان ماست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
تو هم خوب میشی چیزی نیست
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
11
1
واقعا براي اين شخص و پيروانش متاسفم
محمد حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
من قصد دفاع از آیت الله تبریزیان رو ندارم ولی یه مورد رو میدونم: برخی از داروهای شیمیایی موجود منشا گیاهی دارن مثل استامینوفن کدیین و مورفین که برای بیماران جراحی شده واقعا لازمه، و یا آسپیرین که ماده ضد التهابی اون که همون سالسیلیک اسید هست، از پوست درخت بیدست میاد و برای بیماران قلبی تجویز میشه، و چندین مورد دیگه.
یه قضیه دیگه: طب آکادمیک با وجودی که در برخی جاها واقعا جون مردم رو نجات میده، ولی متاسفانه در برخی موارد مهم مثل دیابت، فقط بیمار رو سر پا نگه میداره و تزریق انسولین به مرور زمان سلولهای لوزالمعده رو تنبل کرده و رفته رفته نیاز به دوز بالاتر انسولین پیدا میشه و من تا حالا جایی نخوندم و نشنیدم که طب مدرن بتونه دیابت رو قطعی درمان کنه ولی در عوض موارد متعددی بودن که با داروهای صرف گیاهی دیابتشون درمان شده. حتی یکی از همکارانم با قسم میگفت که سرطان خون لاعلاج پدرش فقط با 2 ماه داروی گیاهی کاملا درمان شده. از شناختی که از همکارم دارم یقین دارم دروغ نمیگفت.
متعصب نباشیم و اگه حرفی رو میخواهیم قبول یا رد کنیم، با دلیل و منطق باشه.
me
|
Germany
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
7
دقت کنید مخلص کلامو میخوام بگم این آقای تبریزیان قدری افراطی و اهل تفسیر به رای هست درسته و بدون اشتباه هم نیست اما کار های درستش اینقدر چشمگیر هست که اونهارو میپوشونه و نسبت به پزشکی مدرن خدا حساب میشه!
به عنوان مثال مم خودم طبق توصیه پزشکی مدرن از بچگی هر روز یک لیوان شیر و شکر میخوردم، آب زیاد میخوردم ولی همیشه مریض بودم دکتر ها هم همیشه میگفتن سرماخوردی و انواع پنیسلین خوراک روز و شبم بود یادمه توی نوجوانی دیگه یه دکتری که خیلی ماهر بود گفت تو حساسیت داری و درمان نداره فقط یه اسپری هست که کم میکنه عواضشو ولی خودش پوکی استخوان میاره من هم گفتم به جهنم و استفاده کردم تاثیر گذار بود اما دوباره سریع بر میگشت نمیدونید تا زمانی که بزرگ شدم چقدر اذیت شدم.
این معما مثل یک مرض لا علاج بود تا این که فهمیدم قضیه در طب اسلامی خیلی ساده هست من ذاتا مقداری سوداوی بودم و در حالی که باید پرهیز میکردم از سردی جات خوردن روزانه شیر با شکر مدام سردیمو زیاد کرده بود و خوردن زیاد آب هم تری رو زیاد کرده بود در نتیجه در حال انفجار از غلبه طبع بلغم بودم این طبع تقریبا مساوی با مرگ آروم هست و ذره ذره بدن رو میخوره تا مردن و اگر تو سنینی غیر از جوانی بودم قطعا تا حالا مرده بودم
موقعی که این قضیه رو فهمیدم سبک زندگیمو عوض کردم و به کلی وارد یک لول جدید شدم!
با این که دیگه خیلی کم شیر میخورم ولی به خاطر مصرف سویق مشکلات استخوانیم بر طرف شده
به مدد تعدیل طبع و خوردن داروی امام کاظم مدت هاست به هیچ بیماری دچار نشدم
به خاطر حذف بلغم چاقی که بهش دچار بودم داره ذره ذره میره و از نظر انرژی و فکر کاملا در یک سطح دیگه هستم
درد های آرتروزیم بر طرف شده و دیدم به دنیا خیلی واضح تر شده همینطور در مقابل اشتباه و خطا مقاوم تر شدم و چیز های دیگه که خیلی زیاد میشه بخوام بگم و این روند انشالله ادامه دار هست
قطعا شما اگر به جای من بودید از پزشکان مدرن متنفر و پیروی طب اسلامی میشدید.
با این وجود همه بلاهایی که دکتر ها به سر من آوردند تا این لحظه ازشون متنفر نیستم چون خود اون ها هم از سر جهل این کار هارو کردند اما اگر در مقابل واقعیت موضع بگیرند و بدون تحقیق طب اسلامی رو بزنند سزاوار نفرت هم خواهند بود.
باز هم تکرار میکنم طب اسلامی علی رقم معجزاتش نیاز به تکمیل بیشتری داره اما مافیا به جای تکمیل قصد سرکوبش رو داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
12
بسم الله

دونکته بگم
1. اول اینکه طب اسلامی کارامد هست و مردم نتیجه اش رئ دیدن خواهر خودم که پلیپ داشت و دکتر شیراز و مشهد گفتن باید حتما عمل بشه اما بعد از 6 ماه مصرف داروی طب اسلامی برطرف شد و حتی سنگ صفرا هم اب شد

نکته دوم
چرا بهداشت با پزشک هایی که با اشتباه خود سالانه هزار نفر رو میکشن دستگیر نمیکنه هرچند من مطمئنم مرگی صورت نگرفته و این ها به راحتی میتونن پرونده درست کنند اصلا ما میگیم عده ای هم از دنیا رفتن
ایا همون شخصی که باید پیوند کبد میشد تضمینی میدادید بعد از پیوند زنده بمونه یا اینکه از خونواده اش رضایت نامه میگرفتید
شما برای کشتن مردم مجوز دارید ولی طب اسلامی نه

الان چقدر بیمار کرونایی میکشید بخدا قسم ما راحت درمان میکنیم حتی اون که مشکلات زمینه ای داشته
کار شما تجارت هست

بله باید هم پول هنگفتی به جامعه روحانیت بدن امام خمینی گفت روحانیت بدتر از شاه ضربه زد

مردم دیگه اگاه هستن پزشکی روز هیچ قدرتی در تشخیص و درمان ندارن

اگه بخواید عاقلانه فکر کنید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
7
من از داروی طب اسلامی استفاده کردم بسیار عالی و نتیجه‌بخش بوده
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
9
اینهه تو بیمارستان ها دارن آدم میکشن کسی نیست این دکترای بیسواد رو دستگیر کنه.اینهمه کودک و جوان که میشنویم بخاطر عوارض آمپول ها و داروهای شیمیایی جون میدن.پس خون اینها گرون چه کسی است؟دختر عموی دسته گل خودمو فلج کردن.این پزشکان کجا باید محاکمه بشوند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
7
سلام من سالها داروی فشار خون و مدر می خوردم و طوری شده بود که اگر یکساعت باید حایی بیرون از خانه بودم باید ازی لایف می پوشیدم شده بودم یک معلول . خدا را شکر با طب اسلامی جند سال است که دارو های شیمیایی را قطع کردم و هه چیز هم می خورم مثل گوشت قرمز و نمک
جرا بزرگان مملکت مردم را از داشتن سلامتی بدون دارو های شیمیایی مانع می شوند
آوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
5
سلام.به جای تخریب وفرافکنی کردن واب به آسیاب دشمن ریختن کاش یه دفعه فقط شعور به خرج می دادید واز نزدیک با این طب آشنا میشدید چطور اون موقع که بعضی از این باصطلاح پزشکانی که باجون مردم بازی میکنند وطرف رو بعد از خالی کردن جیبش می کشند یا اصلا درمانی صورت نمیگیره کسی به فکر مردم نیست صداتونم در نمیاد دولت تدبیرتون هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه وحتی اون بیمارو مقصر اعلام میکنه؟؟؟!!!! حالم بهم میخوره دیگه از این همه نامردی وپستی چقدر خودتونو فروختید که همه جا مثل خاکشیر پخشید و دارید تیشه به ریشه ی خودیا میزنید.....
ما که نتیجه دیدیم. امیدوارم مریضی لاعلاج خودت و عزیرانت نگیرید ولی اگه گرفتید و پولتون ته کشید و راه به جایی نداشتید غرور بیجاتونو بذارید کنار وحتماحتما متوسل به طب اسلامی بشید
جهانگیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
8
سلام.
چرا شما این همه پر رو و دروغگو هستید. بوالله زندگیتان متلاشی میکند.

تمام مردم از طب اسلامی اثرات درمانی در بیماریهای صعب العلاج دیده اند ولی شما هنوز از رو نمیروید. بس است بیشرفی ونامردی. شما عاملان کمپانی های صهیونیستی وغرب روتون میشه در کنار خانوادتان بگوید مرد هستید ولقمه ای حرام به زن وبچه تان میدهید. یکروز محتاج طب اسلامی میشود ان شا ی الله مریضی صعب العاج بگیرید. میگه گذر پوست به دباغ خانه میرسد
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
5
سلام.
وجدانن جوابیه مردم بشما .اگه حالیتوبشه از صد فحش برای شما بدتره. که فهم ندارید نظر مردم را بفهمید. که طب اسلامی همیشه پیروز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
4
طب اسلامی واقعا معجزست درمان پهلو دردم بعد از دو هفته به این بیمارستان و اون بیمارستان تنها با یک بار خوردن داروهای ایشون خوب شد از اون به بعد برای بیماریهای دیگه هم از داروهای ایشون استفاده می کنیم واقعا عالیه
طب خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
سلام

من تمام پیام ها رو از بالا خوندم، واقعا ببینید و مرور کنید مشت نمونه خروار، مردم طب اسلامی رو با جان دل قبول کردند، شما پزشکان مدرن جامعه 1 درصدی هستید باور کنید 2 واحد اخلاق پاس نکردین که حداقل درست برخورد کنید( منهای پزشکان با وجدان و خدوم ما ارادت داریم کم هم نیستند و نقد و رو هم قبول می‌کنند مثل دکتر قربانی گل خدا حفظشون کنه )
ببندید دهان ما را ولی ما ریشه داریم...
طب الهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
5
سلام

من تمام پیام ها رو از بالا خوندم، واقعا ببینید و مرور کنید مشت نمونه خروار، مردم طب اسلامی رو با جان دل قبول کردند، شما پزشکان مدرن جامعه 1 درصدی هستید باور کنید 2 واحد اخلاق پاس نکردین که حداقل درست برخورد کنید( منهای پزشکان با وجدان و خدوم ما ارادت داریم کم هم نیستند و نقد و رو هم قبول می‌کنند مثل دکتر قربانی گل خدا حفظشون کنه )
ببندید دهان ما را ولی ما ریشه داریم...
کامیاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
4
خدا جناب تبریزیان را از مافیاهای وزارت بهداشت که قاتلان میلیونها انسان بیگناه هستند را نجات دهد .. علم اصلی برای درمان طب اسلامی است
شروین باقری
|
India
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
4
با عرض سلام
جا داره یک مطلب رو بگم وقتی پذشکی شیمیایی داره برای کرونا روی جان مردم تست میگیره و روزانه بالغ بر ۵۰۰ نفر در بیمارستان ها کشته میشوند و داروهای خارجی روشون تست میشه این طب حق نداره روی طب خداوند سرپوش بزاره میگید طب اسلامی خطا داره خب طب شیمیایی هم که نتونسته کاری برای مردم بکنه هرکی میره بیمارستان ۲ روز بعد فدت میکنه این چه علمی هست!! چطور است که هرکسی ۱ ماه داروی امام کاظم رو خورده بدنش مقاوم شده حجامت عام کرده گرمیجات مطصحکی شکر سرخ هلیله سیاه زنجبیل استفاده کرده چرا کرونا نمیگیره اگرم احتمالن بگیر خیلی خفیف ار از سرماخوردی خوب میشه!؟
فاطمه صغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
4
با عرض سلام آقا ما از طب اسلامی آقای تبریزیان واز داروهای که تجویذ کردن خیلی خیلی راضی هستیم تا از طب مدرن ،مگه در طب مدرن چکار میکنند هر کسی مریض شد خوب میشود نه بخدا خوب که نمیشود با خوردن انواع واقسام داروها جاهای سالم بدن هم درگیر بیماری می شود وباید کسی که مریض میشود تا اخر عمر از دارو استفاد کند کجای این طب مدرن خوب هست ما نمی دانیم ولی هر کس رعایت تغذیه سالم داشته باشد واز داروهای گیاهی استفاده کند سالم می مان ما خودمان حدود چهار سال هست با طب اسلامی اشنا شدیم وبیماریهایمان را با این طب درمان کردیم کم کاری تیروئید ،سکته قلب که گفته بودن چند در صد قلب ظریف شده دیگه برگشتی ندارد ولی درمان شد ،فشار خون بالا درمان شد وبا استفاده از داروی امام کاظم که تمام مشکلات سرماخوردگی وویروسی هم درمان شده وکیست کلیه درمان شده من نمی دونم بعضی ها چرا این قدر از طب مدرن طرفداری میکنند در حالی که اصلا توان درمان ریشه ای ندارند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
5
واقعا خجالت اوره که طب مدرن بعداز کرونا بخواد اصلا غیر از سکوت ولال شدن حرفی هم بزند نویسنده یا بسیار بیسواد تشریف دارید یا مغرض وگرنه وزارت بهداشت اگر به فکر جان مردم بود اینهمه سیب سلامتش رو روی غذا وداروی بی کیفیت نمیزد در ضمن مردم بهترین قاضی هستند یه نظر سنجی معمولی از بطن جامعه معلوم میکنه طب پاک سنتی شیاده یا مدرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
4
داروهاشون شفاس واقعا بهترین دکتر طبی هستن من خیلی از داروهاش استفاده کردم
گنجعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
3
نمیدونم چرا کسانی که دلشون برای مردم وهموطنان میسوزه افترای برای اخاذی وسرملت کلاه گذاشتن میزارن بعد جالبه اوناییکه فقط درسهای یه مشت دشمن خارجی رو حفظ میکنن و فقط پز لباس شیک تنشونه تا شیک ومحترمانه پول بگیرن وخیلی شیک تر مرم رو مریض کنن وراحت تر بتونن باعث مرگ اونها بشن چیزی نمیگن چند نفر تواین مملکت از سرطان،ایدز وبیماریهای سخت خوب شد حتی یک نفر هم بمیره مایه ننگ جامعه پزشکی هست چه برسه کرونا
بجای تابعیت بی چون وچرا یکم‌تحقیق وتفحص بشه کدوم علم به نفع جان مردم هست
ناشناس
|
Sweden
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
6
خودتون رو نکشید بابا. اولا تبریزیان رو دوست داریم دوما داروی این رو کرونا اثر داشته اما شماها یه سال ول معطلین..
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
3
عجب رسانه مستقلی!!!
علیرضا
|
Netherlands
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
4
طب مدرن با 50 هزار کشته کرونایی در دنیا و حدود 2 میلیون کشته کرونایی در دنیا خیلی خوب عمل کرده ، شما که نتونستید حداقل اجازه بدید طب های دیگه جلو بیان . خودتون به جز کرونا هراسی و یاس و نا امیدی هیچ کار دیگه ای نکردید . حالا کی با جون مردم بازی میکنه ؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
1
1
ایشان در خیلی از داروها موفق عمل کرده هر چند به خاطر تعصبات شدید و تخریب شدید طب مدرن ( نه به اندازه ) انتقاد شما وارد است ولی کاملا نمیتوانید ایشون رو رد کنید چون خیلی از داروهای ایشان موافق طب سنتی و مورد استفاده ان هاست.
همراهان مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
2
0
خدا برا همه چی قانون علیت رو اجرا کرده.رفع تشگی با نماز نیست .گرسنگی با دعا نیست.خدایی که عقل و اندیشه داده باید درمان بیماری مثل سل و طاعون رو با حمد اجرا کنه.عالم و آدم شک نکنید دروغ میگن فقط کافیه ۵ نفر داخل این سایت و اون سایت با اسم های متفاوت از این ادم احمق همایت کنن تا نصف ایران بمیرن.ادم هایی که انچنان تعصبی دارن که علم الهی رو زیر سوال میبرن.کمی فکر کنید قراره خدا ادعا کنه که چه بزرگی در حق انسان کرده نباید بدنش رو بهش معرفی کنه.دراینصورت از زمان حضرت آدم تمام درد عالم با حمد حل بود .این ادم برده شیطانه تا ما رو با اسم دین از روحانیت و اسلام دور کنه و تا الان هم موفق شده .خود معصومین هنگام بیماری نزد پزشک میرفتن این اقا میگه نه یک کرونا با حمد حله. جدیدا هم ضربه نهایی رو زده و میگع واکسن همجنسگرایی میاره نگاه کنید این فرد داره ذهن پاک و ساده میلیون ها نفر رو با لباس پیامبر گول میزنه تا جمعیت خداپرستان رو کمتر کنه. کسی که حتی علمش تکنولوژی نبست داره نظر میده .مردم فکر میکنید اگر همین چند نفر ازش همایت نکنن کی می خواد ازش همایت کنه . اگر خدا بخواد به همچین کسی رحم کنه و حرفش رو تایید که و حق پزشکان بیچاره ای که از زن و پچشون گذشتن و بخاطر کمک شهید شدن و پیمال کنه من اون خدا رو نمی پرستم.حتی اگربرام ثابت شده باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
3
3
اگر خود پیغمبر اسلام بیاید و بگوید بابا ما طب اسلامی نداریم آدم جاهل باور نمیکند آقا همه علمای بزرگ میگویند طب اسلامی وجود ندارد طب طب است پیامبرو امامان هم که مریض میشدند به طبیب مراجعه میکردند در هیچ تاریخی نوشته نشده است که امامان ما مطب داشتند و مردم را درمان میکردند امامان طبیبان باطنی انسانها هستند آدم جاهل جاهل است و با هیچ دارویی مداوا نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
شما که تاریخ بلد نیستی چرا نظر میدی هیچ کدام از امامان ما در تمام طول عمر به پزشک مراجعه نکردن و حتی یک نمونه اگر بود دیگر جایی برای بحث از طب اسلامی نمیماند بلکه بارها با پزشکان مختلف بحث کردن و اونها رو متوجه اشتباهات خودشون کردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
2
1
خدا از این تبریزیان دیوانه نگذره
اون شاگردانش را که عده ای متحجر ونادان هستند
با احادیث و وآیات جعلی دور خودش جمع کرده
وزندگی مرا هم به هم پاشیده.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
3
1
با سلام
واقعا درک نمیکنم کسایی که واسه حل مشکلاتشان پیش اینجور افراد میرن.
دوستان الان قرن بیست و یکه علم پزشکی به قدری پیشرفت کرده که تقریبا همه بیماری ها قابل درمان شدنه.
یک نمونه از مزخرفات طب سنتی
حجامت ساق پا برای افزایش قد یعنی به عمرم مزخرف تر از حرف نشنیده بوده .
استخوان برای رشد نیاز به کلسیم و یکسری مواد معدنی خاص داره.
و زخم کردن پا هیییچ ربطی به افزایش قد نداره
از شاش شتر و شیر الاغ و روغن خر هم که دیگه نگم . اینا آبروی ایران و اسلام رو بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
درک نمیکنی چون گرفتار تبلیغات غلط قرن بیست و یک هستی که خودشون رو مدام تبلیغ و تایید میکنن و به خودشون جایزه و مدال میدن لااقل کمی از امکانات این قرن استفاده کن و مطالعه کن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
2
بله طبی که هدفش سرکیسه کردن مردم نباشه بده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
تو علم بازاریابی اول باید تو بازار خودتو جا بندازی بعد موقع سود جویی میرسه .
مردم ایقدر ساده لو نباشید بزار کارشون جابیفته ببینید چطور سرکیستون میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
3
هر کیی اختیار خودش و داره طب اسلامی بره یا نوین
این همه طب نوین مردم رو کشتن با داروها طب اسلامی نکرده من به شخصه داروهاشون رو استفاده کردم وجواب گرفتم ،،،،،،،معلوم پزشکان شاکی میشن چون میترسن کاسبیشون کم بشه
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
سلام ، والا یکی میخواد پدر سوختگی و آدم کشی های وزارت بهداشت رو جمع کنه ، کی بود تو بیمارستانا مریضا رو با قرص و آمپول به بهانه کورنا میفرستادن اون دنیا ، چندتا مریض از بیمارستان فرار کردن سر همین جریانا، اول آمار اونا رو دربیارید ، وزیر بهداشت غلط کرده اول جواب مردم رو که تو این مدت کورنا عزادارشون کرده بده ، بعد بره الکی خر تبریزیان رو بچسبه ، چیه در دکان هاتون تخته شده ؟؟؟ما داریم با چشم هامون میبینیم و لمس میکنیم که کیا دارن به مردم این کشور خیانت میکنن و وطن فروشن ، عین سگ با مافیای دارو دستشون تو یه کاسه است ، چقدر کلیپ منتشر شده بود از مریضایی که هنوز نمردن و اینا به زور فرستادنشون سرد خونه، اقوام ما کورنای دلتا گرفتن با داروگیاهی خوب شدن ، درصورتی که تو بیمارستانا فقط ملت رو به کشتن میدن ، خدا لعنت کنه غرب پرست ها رو
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
پس این وزارت بهداشت که خودش فرا قانون هست و پزشکاش هر غلطی بکنن زیرسیبیلی رد میکنه رو کی محاکمه کنه ؟ خود من دو بار سزارین شدم هر دوبارش هم معلوم نیست چه دارویی با چه دوز بالایی بهم زدن عوضیا که هر بار تا یه سال عوارض عصبی کشیدم ، دست و صورتم و حتی کتف هام سر و مور مور میشد ، در مرز سکته بودم ، خواستم شکایت کنم . خود هیئت نظارت گفت بی فایده است ، اینا که پزشکشونو ول نمیکنن مردم عادی رو بچسبن، گفت نهایتش بعد کلی خرج و دوندگی که میکنی، شاید یک جریمه کنن دکتر رو و السلام
پس لطفا شما سلاخ ها راجع به طب های دیگه فقط لال باشید
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
چرا به جای بگیر و ببند اجازه نمیدن درمانهای ساده و بیضرر رو تست کنن و نتیجه‌اش رو منتشر کنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
خواهشاً جلوی این مسخره بازیا رو بگیرین، حرفا و کارای این آدم با عقل جور در نمیاد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی