تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

صعود کوهنورد کلاله‌ای با شعار "قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی" به قله سبلان

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی کلاله در شرق استان گلستان گفت: یکی از کارکنان این اداره با هدف فرهنگ سازی و ترویج صرفه جویی و مصرف بهینه آب، با شعار " قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی" به قله سبلان در استان اردبیل صعود کرد.

کد خبر: ۳۲۴۶۱
۱۵:۳۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

صعود کوهنورد کلاله‌ای با شعار

دیدارنیوز ـ حسین سعیدی راد اظهار داشت: این طرح فرهنگی ورزشی از سوی اداره آبفار کلاله و شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به اجرا در آمده است.
 
وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی درصرفه جویی و مصرف بهینه آب، گفت: با توجه به فرا گیربودن کمبود آب، پایین آمدن سطح آب‌های زیر زمینی و مصرف بی رویه آب شرب از سوی برخی ازشهروندان، ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه آب بایستی مورد توجه مردم اعم از شهری و روستایی باشد.
 
کوهنورد کلاله‌ای که از کارکنان اداره آبفار این شهرستان است در ارتباط با اجرای این طرح گفت: روز شنبه ۲۶ مرداد ماه جاری به قله ۴هزار و ۸۱۱ متری سبلان صعود کردیم.
 
حسن سرگلزایی افزود: پس از صعود به قله، بنر و شعار "قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی" را در بلندای سبلان به امید به اینکه مردم خوب ما ارزش آب، این نعمت خدا دادی را درک کرده و مصرف بهینه‌ای داشته باشند، نصب نمودیم. 
 
وی همچنین با بیان اینکه در این حرکت فرهنگی ورزشی دو نفر از برادرانم بنام‌های مصطفی و جواد سرگلزایی نیز مشارکت داشتند، ادامه داد: این حرکت را که در راستای فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب انجام می‌شود، با صعود به قله دماوند وسایرقله‌های کشورمان ادامه خواهیم داد.
 
شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی